PARTNERZY PORTALU partner portalu partner portalu partner portalu partner portalu

Uruchomiono Recruitics, czyli Analytics dla rekruterów

  • PTWP - PulsHR
    JP
  • 12 cze 2017 17:35

Od kilku dni można skorzystać z darmowej bety aplikacji, która pozwala na śledzenie skuteczności naszych ogłoszeń o pracę.

Uruchomiono Recruitics, czyli Analytics dla rekruterów
Twórcy Recruitics Analytics mają nadzieję, że platforma stanie się nowym Google Analytics dla rekruterów. (Fot.: Recruitics)
REKLAMA

Podczas konferencji Bullhorn Engage w Bostonie 7 czerwca firma Recruitics zaprezentowała swoją aplikację Recruitics Analytics – twórcy mają nadzieję, że stanie się ona nowym Google Analytics dla rekruterów.

- W 2012 r. staraliśmy się ocenić skuteczność ofert pracy zamieszanych na takich portalach jak Indeed, Monster czy Jobs2Careers. Niestety szybko okazało się, że idealna platforma, której szukaliśmy, nie istnieje – postanowiliśmy więc stworzyć własną. Naszym zdaniem taka platforma powinna mieć trzy cechy: powinna umożliwić określenie wydajności ogłoszeń, zastąpić powtarzalną pracę automatyzacją i pomóc skuteczniej wyszukiwać talenty – opisują na oficjalnej stronie twórcy Recruitics.

Interesują Cię biura, biurowce, powierzchnie coworkingowe i biura serwisowane? Zobacz oferty na PropertyStock.pl

W tej chwili korzystanie z podstawowej wersji aplikacji jest bezpłatne. Twórcy nie obiecują jednak, że po zakończeniu wszystkich testów dalej tak będzie. Do najważniejszych możliwości należy analiza źródeł pochodzenia kandydatów, obliczanie współczynnika konwersji i analiza miesięcznych trendów. Dostępne są też bardziej zaawansowane wersje za 499 i 2499 dolarów miesięcznie.

Recruitics Analytics wymaga wpisania jednej linijki kodu, w czym firma obiecuje pomóc. Po tym można cieszyć się skumulowanymi danymi ze wszystkich źródeł, na których zamieściliśmy ogłoszenia.

– U naszych klientów, z którymi jeszcze nie rozpoczęliśmy współpracy, często widzimy marnotrawstwo wynikające z nieproduktywnych strategii – mówi dyrektor Recruitics Josh Gampel. – Niestety to marnotrawstwo często pozostaje niezauważone. Recruitics Analytics pozwala na łatwy dostęp do danych, dzięki czemu zespoły rekruterów podejmują decyzje wsparte informacjami i likwidują niepotrzebne wydatki.

Zdaniem twórców Recruitics Analytics robi to wszystko, co Google Analytics i jeszcze więcej, skupiając się na potrzebach rekruterów i head-hunterów.

PODOBAŁO SIĘ? PODZIEL SIĘ NA FACEBOOKU

Słowa kluczowe

Więcej

KOMENTARZE (0)

Do artykułu: Uruchomiono Recruitics, czyli Analytics dla rekruterów

Dodając komentarz, oświadczasz, że akceptujesz regulamin forum
REKLAMA
  • PARTNER SERWISU partner portalu

Nie przegap żadnej nowości!

Subskrybuj newsletter PulsHR.pl Zamawiając newsletter akceptujsz Politykę prywatności portalu


REKLAMA