PARTNERZY PORTALU partner portalu partner portalu

Uber będzie zwalniać. Bez pracy zostanie 400 pracowników

Amerykański koncern Uber świadczący usługi przewozu osób zapowiedział, że na całym świecie zwolni 400 pracowników zajmujących się w firmie marketingiem - podała agencja Bloomberga. Decyzja jest podyktowana obawami o kondycję finansową firmy.

  • Autor: PAP
  • 30 lip 2019 15:06
Uber będzie zwalniać. Bez pracy zostanie 400 pracowników
Redukcja zatrudnienia będzie skupiać się na pracownikach działów marketingu i komunikacji. (Fot. Shutterstock)
REKLAMA

Dyrektor generalny Ubera Dara Khosrowshahi w poniedziałek drogą elektroniczną poinformował pracowników o redukcji zatrudnienia. W wiadomości podkreślił, że "istnieje ogólne poczucie, że kiedy rośniemy szybko, zwalniamy". Dodał również, że "w miarę jak firmy rosną dzieje się to naturalnie, ale trzeba coś z tym zrobić, i to szybko".

Czytaj też: Uber i McDonald’s, Johnson & Johnson rezygnują ze stanowiska dyrektorów marketingu

Interesują Cię biura, biurowce, powierzchnie coworkingowe i biura serwisowane? Zobacz oferty na PropertyStock.pl

Jak zauważyła agencja, planowana redukcja zatrudnienia będzie skupiać się na pracownikach działów marketingu i komunikacji i obejmie około 1,6 proc. wszystkich zatrudnionych w Uberze osób na całym świecie. Jest to pierwsza poważna reorganizacja tego działu odkąd stanowisko dyrektora ds. marketingu w czerwcu objęła Jill Hazelbaker. Jej poprzedniczka Rebecca Messina w trakcie swojej dziewięciomiesięcznej kadencji nadzorowała zespół około 1,2 tys. osób.

"Wiele naszych zespołów jest zbyt dużych, co powoduje nakładanie się pracy i niejasne decyzje oraz może prowadzić do miernych wyników" - wyjaśnił w wiadomości do pracowników Khosrowshahi.

PODOBAŁO SIĘ? PODZIEL SIĘ NA FACEBOOKU

Słowa kluczowe

Więcej

KOMENTARZE (0)

Do artykułu: Uber będzie zwalniać. Bez pracy zostanie 400 pracowników

Dodając komentarz, oświadczasz, że akceptujesz regulamin forum
REKLAMA

Nie przegap żadnej nowości!

Subskrybuj newsletter PulsHR.pl Zamawiając newsletter akceptujsz Politykę prywatności portalu


REKLAMA