PARTNERZY PORTALU partner portalu partner portalu partner portalu

Tych pracowników coraz bardziej potrzebują firmy. Ich pensje rosną nawet o 1 tys. zł rocznie

  • Autor: AT
  • 20 lis 2019 12:33

W ostatnich latach rośnie zapotrzebowanie na specjalistów z obszaru obsługi klienta. Zwłaszcza w dużych ośrodkach miejskich, takich jak Warszawa, Katowice, Łódź czy Kraków. Pensje pracowników z tego obszaru wzrastają w granicach 500 zł - 1 tys. zł rocznie.

Tych pracowników coraz bardziej potrzebują firmy. Ich pensje rosną nawet o 1 tys. zł rocznie
Adobe Stock
REKLAMA
  • Firmy z różnorodnych sektorów, zwłaszcza te, które mają własne zakłady produkcyjne, ale też same zajmujące się wytwarzaniem produktów poszukują specjalistów od customer service – mówi Judyta Podlasińska, konsultant w Michael Page.
  • Najbardziej poszukiwane są osoby, które cechuje komunikatywność, chęć kontaktu z klientem, dynamiczność, otwartość i wielozadaniowość. Dobrze widziana jest także znajomość systemu SAP, doświadczenie w obsłudze międzynarodowych klientów oraz płynne posługiwanie się językami obcymi.
  • Na przestrzeni ostatniego roku wynagrodzenia specjalistów z obszaru customer service wzrosły o 500 zł - 1 tys. zł w zależności od znajomości języków i nabytego doświadczenia. Dodatkowo, pracownicy często otrzymują pozapłacowe dodatki do pensji, możliwość pracowania zdalnie oraz korzystania z elastycznych godzin - mówi Judyta Podlasińska, konsultant w Michael Page.

Customer service to kompleksowa obsługa klienta biznesowego, która opiera się na relacji B2B (business-to-business). Jest to sektor często niedoceniany przez osoby wchodzące na rynek pracy i błędnie porównywany z call center. Customer service to określenie relacji między klientem a dostawcą produktów lub usług na całym świecie.

Czym jest customer service

Specjaliści od customer service zajmują się kompleksową obsługą zamówień biznesowych. Nadzorują pełen proces obsługi klienta od momentu przyjęcia zamówienia, poprzez kontakt z magazynami, firmami logistycznymi, bieżącą i stałą komunikację z klientem oraz koordynację transportu i dostawę towaru na czas.

Interesują Cię biura, biurowce, powierzchnie coworkingowe i biura serwisowane? Zobacz oferty na PropertyStock.pl

- Specjalistów od customer service potrzebują firmy z różnorodnych sektorów, zwłaszcza te, które mają własne zakłady produkcyjne, ale też same zajmują się wytwarzaniem produktów, np. przedsiębiorstwa z branży FMCG, medical device i farmacji. Ich siedziby znajdują się nie tylko w Polsce, ale także na całym świecie, dlatego na customer service składa się szereg złożonych procesów. Praca zapewnia stały rozwój i wymaga skoordynowanych, bieżących działań oraz komunikacji z międzynarodowymi klientami - mówi Judyta Podlasińska, konsultant w Michael Page.

Polscy pracownicy poszukiwani

Materiał chroniony prawem autorskim - zasady przedruków określa regulamin.
PODOBAŁO SIĘ? PODZIEL SIĘ NA FACEBOOKU

KOMENTARZE (0)

Do artykułu: Tych pracowników coraz bardziej potrzebują firmy. Ich pensje rosną nawet o 1 tys. zł rocznie

Dodając komentarz, oświadczasz, że akceptujesz regulamin forum
REKLAMA
  • PARTNER SERWISU partner portalu

Nie przegap żadnej nowości!

Subskrybuj newsletter PulsHR.pl Zamawiając newsletter akceptujsz Politykę prywatności portalu


REKLAMA