PARTNERZY PORTALU partner portalu partner portalu

Telemarketing, Gajda: Praca w call center nie tylko na chwilę. To najlepszy start do kariery

• Call center to praca dla ludzi w każdym wieku.
• Równie dobrze odnajdują się tu osoby, które z różnych powodów potrzebują elastycznych godzin pracy.
• Praca konsultanta telefonicznego oferuje różnorodne ścieżki budowania kariery.

  • Autor: AT
  • 27 cze 2016 9:31
Telemarketing, Gajda: Praca w call center nie tylko na chwilę. To najlepszy start do kariery
Praca telemarketera cieszy się sporym zainteresowaniem wśród studentów. Zazwyczaj trafiają tu w poszukiwaniu dorywczego zajęcia na wakacje i zostają na dłużej (fot.telmon.pl)
REKLAMA

Student, młoda mama i pani po 50-tce pracują tu razem, biurko w biurko. Co mówią na ten temat sami konsultanci? Jak im się pracuje w tak zróżnicowanym środowisku?

Praca konsultanta telefonicznego oferuje różnorodne ścieżki budowania kariery. Zajęcie to, choć wymagające, daje możliwości rozwoju, których próżno szukać w typowych miejscach tymczasowego zatrudnienia, takich jak sklepy czy gastronomia. Każdy, kto zdecyduje się na podjęcie pracy w call center, może liczyć na szereg szkoleń, które przygotują go do pełnienia obowiązków pracownika telefonicznej obsługi klienta bądź profesjonalnego sprzedawcy. Wsparciem służy również zespół trenerów i coachów, dbających o rozwój kompetencji swoich podopiecznych, na bieżąco monitorujących ich pracę i udzielających wskazówek.

Interesują Cię biura, biurowce, powierzchnie coworkingowe i biura serwisowane? Zobacz oferty na PropertyStock.pl

Czytaj też: Pracownicy call center będą kształceni w szkołach zawodowych?

Wokół call center krąży jednak wiele stereotypów, które warto obalić, sięgając do źródła. Ludzie pracujący w call center cenią sobie to miejsce za panującą tam atmosferę, przyjazne warunki zatrudnienia i elastyczny grafik godzin pracy. Wszystkie te czynniki sprawiają, że w call center odnajdują się osoby o różnych potrzebach, będące na różnych etapach życia.

Czytaj też: Wybrano najlepszych telemarketerów 2016 r.

- Praca w telemarketingu jest najlepszym startem do zawodowej kariery, ponieważ pomaga rozwijać zdolności interpersonalne, daje możliwości poprawy komunikowania się z innymi ludźmi, uczy też samodyscypliny i pokory – tłumaczy Wojciech Gajda, starszy kierownik zmiany w Telmon. – Bez sprawdzenia własnych możliwości nie wolno, pod żadnym pozorem, wmawiać sobie, że „call center nie jest dla mnie”, albo „ja się tu nie sprawdzę”, czy też „ja nie umiem niczego nikomu sprzedać” – z takimi właśnie stwierdzeniami spotykam się najczęściej u osób, które dopiero zaczynają swoją pierwszą pracę i przygodę z call center.

Materiał chroniony prawem autorskim - zasady przedruków określa regulamin.
PODOBAŁO SIĘ? PODZIEL SIĘ NA FACEBOOKU

KOMENTARZE (1)

Do artykułu: Telemarketing, Gajda: Praca w call center nie tylko na chwilę. To najlepszy start do kariery

Dodając komentarz, oświadczasz, że akceptujesz regulamin forum
  • waldi 2016-07-12 16:19:41

    Global Telemarketing Krakow- umowy 200 zl zlecenie marna kasa od 6 zl i ciagla presja. Liderzy ciemniaku. Odradzam

Nie przegap żadnej nowości!

Subskrybuj newsletter PulsHR.pl Zamawiając newsletter akceptujsz Politykę prywatności portalu


REKLAMA

Drogi Użytkowniku!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych możemy przetwarzać Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane dodatkowo jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do odwołania zgody oraz prawo sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl. Wycofanie zgody nie wpływa na zgodność z prawem przetwarzania dokonanego przed jej wycofaniem.

W dowolnym czasie możesz określić warunki przechowywania i dostępu do plików cookies w ustawieniach przeglądarki internetowej.

Jeśli zgadzasz się na wykorzystanie technologii plików cookies wystarczy kliknąć poniższy przycisk „Przejdź do serwisu”.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.