PARTNERZY PORTALU partner portalu partner portalu partner portalu partner portalu

Tak sieć restauracji zachęca do pracy w swoich lokalach

"Czy wiesz, że KFC jest coraz częściej wybierane jako pracodawca z najbardziej elastycznym podejściem do pracowników? Marce ufają przede wszystkim studenci, mamy powracające na rynek pracy i osoby w wieku 50 plus" – tymi słowami KFC chce zawalczyć o potencjalnych pracowników.

Tak sieć restauracji zachęca do pracy w swoich lokalach
fot.shutterstock
REKLAMA

W Polsce firma zatrudnia prawie 8000 pracowników w ponad 260 restauracjach.

Jak podaje, w KFC to od pracownika zależy, ile dni w tygodniu chce pracować – niektórzy wybierają dwudniowy tydzień pracy, inni pracują trzy dni w tygodniu, a niektórzy pięć. Pracownicy mogą korzystać z harmonogramu czasu pracy online, uzupełniając swoją dyspozycyjność. Dostęp do aplikacji dla pracowników jest chroniony indywidualnym loginem i hasłem. Takie podejście do pracownika, gdzie uwzględniane są jego potrzeby, przyciąga do KFC powracające na rynek pracy mamy. Dla pracujących kobiet ważne są godziny pracy dopasowane do ich potrzeby opieki nad dziećmi.

Interesują Cię biura, biurowce, powierzchnie coworkingowe i biura serwisowane? Zobacz oferty na PropertyStock.pl

Marka zaprasza też dojrzałe osoby, w wieku 50 plus, które nie boją się wyzwań i świetnie dogadują się z młodszymi koleżankami i kolegami.

– Naszą strategią jest, że każdy, bez względu na wiek czy zainteresowanie, może znaleźć u nas swoje zawodowe miejsce. Wśród naszych pracowników są również osoby, które posługują się językiem migowym. Z dumą komunikujemy to, że #jesteśmy różnorodni – wyjaśnia Edyta Wiśniewska, Recruitment and Employer Branding Manager z AmRest Holdings SE.

Więcej czytaj tutaj

PODOBAŁO SIĘ? PODZIEL SIĘ NA FACEBOOKU

Słowa kluczowe

Więcej

KOMENTARZE (0)

Do artykułu: Tak sieć restauracji zachęca do pracy w swoich lokalach

Dodając komentarz, oświadczasz, że akceptujesz regulamin forum
REKLAMA
  • PARTNER SERWISU partner portalu

Nie przegap żadnej nowości!

Subskrybuj newsletter PulsHR.pl Zamawiając newsletter akceptujsz Politykę prywatności portalu


REKLAMA