PARTNER PORTALU partner portalu

Tak sieć restauracji zachęca do pracy w swoich lokalach

"Czy wiesz, że KFC jest coraz częściej wybierane jako pracodawca z najbardziej elastycznym podejściem do pracowników? Marce ufają przede wszystkim studenci, mamy powracające na rynek pracy i osoby w wieku 50 plus" – tymi słowami KFC chce zawalczyć o potencjalnych pracowników.
REKLAMA


Puls HR Puls HR

Tak sieć restauracji zachęca do pracy w swoich lokalach

W Polsce firma zatrudnia prawie 8000 pracowników w ponad 260 restauracjach.

Jak podaje, w KFC to od pracownika zależy, ile dni w tygodniu chce pracować – niektórzy wybierają dwudniowy tydzień pracy, inni pracują trzy dni w tygodniu, a niektórzy pięć. Pracownicy mogą korzystać z harmonogramu czasu pracy online, uzupełniając swoją dyspozycyjność. Dostęp do aplikacji dla pracowników jest chroniony indywidualnym loginem i hasłem. Takie podejście do pracownika, gdzie uwzględniane są jego potrzeby, przyciąga do KFC powracające na rynek pracy mamy. Dla pracujących kobiet ważne są godziny pracy dopasowane do ich potrzeby opieki nad dziećmi.

Marka zaprasza też dojrzałe osoby, w wieku 50 plus, które nie boją się wyzwań i świetnie dogadują się z młodszymi koleżankami i kolegami.

– Naszą strategią jest, że każdy, bez względu na wiek czy zainteresowanie, może znaleźć u nas swoje zawodowe miejsce. Wśród naszych pracowników są również osoby, które posługują się językiem migowym. Z dumą komunikujemy to, że #jesteśmy różnorodni – wyjaśnia Edyta Wiśniewska, Recruitment and Employer Branding Manager z AmRest Holdings SE.

Więcej czytaj tutaj

Podobał się artykuł? Podziel się!
KFC

REKLAMA

Nie ma jeszcze komentarzy. Kliknij aby dodać komentarz.

Drodzy Użytkownicy!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych przetwarzamy Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.