Z wielu międzynarodowych badań wynika, że media społecznościowe mogą pomagać w poszukiwaniu pracy.
- PolskieRadio.pl
- •9 maj 2016 10:28

Społeczności umożliwiają prezentowanie siebie jako pracownika oraz są pomocne w zbieraniu i weryfikacji informacji o potencjalnym pracodawcy.
Czytaj też: Media społecznościowe zyskują na sile jako narzędzie rekrutacji
- Warto zatem zadbać o swój profil - mówi Maria Neścioruk z firmy Hays. - Musimy pamiętać, że treści, które zamieszczamy na portalu społecznościowym powinny być zgodne z celem jaki to medium ma. Na przykład na Linkedin czy na GoldenLine warto, żeby nasz profil zawierał prawdziwe informacje na temat przebiegu naszej kariery zawodowej – dodaje.
Pasje też się liczą
Nasze kompetencje nie wynikają tylko z doświadczenia zawodowego - Warto też umieszczać informacje o naszych pasji, w których jesteśmy dobrzy. Warto chwalić się również naszymi kompetencjami, jednak nie zapominajmy o wiarygodności, czyli podawajmy przykłady – dodaje ekspertka.
Coraz więcej Polaków przyznaje, że świadomie używa swojego profilu w celu prezentowania siebie jako pracownika.

Redakcja poleca
-
Zarządzanie
Rząd zgodził się o poszerzenie tarczy branżowej o kolejne biznesyWsparcie w ramach tzw. tarczy branżowej zostanie rozszerzone na kolejnych sześć kodów PKD i dotyczyć będzie m.in. hoteli, w tym turystycznych obiektów noclegowych i miejsc krótkotrwałego zakwaterowania - poinformował we wtorek resort rozwoju pracy i technologii.
-
-
-
KOMENTARZE (0)