• Od listopada 2015 r. trwa kampania Randstad „Kariera bez dylematów”.
• Zachęca ona sprzedawców do kariery w HR-ach.
• Tym razem firma w ramach employer brandingu zaprezentowała film.
- Autor:JP
- •7 lip 2016 13:57

Najnowszy etap kampanii „Kariera bez dylematów” Randstad zachęca osoby posiadające doświadczenie w sprzedaży usług do dalszego rozwoju zawodowego w branży rekrutacyjnej.
– Praca w branży rekrutacyjnej, która rozwija się w tempie 20 proc. rocznie to interesujący obszar dla osób o kompetencjach sprzedażowych. Z pomocą naszego najnowszego filmu employer brandingowego chcemy zachęcać do podjęcia wyzwania zmiany branży kandydatów spoza branży HR. Najważniejsze jest dla nas ich dotychczasowe doświadczenie handlowe. Nasz system szkoleń i zaangażowani współpracownicy szybko pomogą im we wdrożeniu – komentuje Justyna Sławik, menedżer rekrutacji w Randstad.
Wcześniejsze odsłony kampanii obejmowały m.in. akcję ambientową z wykorzystaniem serwisu Allegro, niestandardowe nośniki w postaci luster na wybranych warszawskich uczelniach, nietypowe ogłoszenia o pracę oraz wykorzystanie mechanizmów reklamowych serwisu Facebook oraz Google Display Network.
Zobacz też: Ruszyła kampania rekrutacyjna Randstad

KOMENTARZE (1)