PARTNERZY PORTALU partner portalu partner portalu partner portalu partner portalu

Specjaliści od nowoczesnej reklamy poszukiwani przez pracodawców

  • Karolina Markowska
    KM
  • 30 paź 2019 18:00

Na stronach największych internetowych giełd pracy, pracodawcy opublikowali ponad 800 ofert pracy z dziedziny e-commerce. Poszukiwani są m.in. programiści, analitycy systemowi, managerowie produktu, specjaliści ds. obsługi klienta z językami obcymi jak hiszpański czy niemiecki, a także eksperci ds. marketingu posiadający wiedzę na temat najnowszych technologicznych rozwiązań reklamowych.

Specjaliści od nowoczesnej reklamy poszukiwani przez pracodawców
Specjaliści od technologii reklamowych są jednymi z najbardziej poszukiwanych na rynku (fot. archiwum)
REKLAMA

Najwięcej pracy w dziedzinie e-commerce jest na Mazowszu (28 proc. ofert), na Dolnym Śląsku (15 proc.) oraz w Małopolsce (12 proc.). Najmniej propozycji zatrudnienia opublikowano na Warmii i Mazurach oraz na Podlasiu (poniżej 5 proc. wszystkich ofert).

- Ofert w branży reklamy internetowej oraz e-commerce zaczyna przybywać. Specjalistów ds. tzw. adtech (technologia reklamowa) poszukują już nie tylko duże domy mediowe, ale coraz częściej średnie bądź mniejsze agencje reklamowe. W ciągu ostatniego roku zaczyna przybywać ofert pochodzących od firm, które tworzą wewnętrzne działy specjalizujące w działaniach reklamowych w internecie - wyjaśnia Nadia Harris-Kosior z firmy Talent Place.

Interesują Cię biura, biurowce, powierzchnie coworkingowe i biura serwisowane? Zobacz oferty na PropertyStock.pl

Zarobki w dziedzinie adtech wahają się od 6 do 18 tys. zł brutto. Większość pracowników dodatkowo wykonuje zadania połączone ze sprzedażą, czyli do podstawowego wynagrodzenia dochodzą prowizje sprzedażowe, sięgające od kilkuset do kilkunastu tysięcy zł.

- Aby zostać ekspertem w dziedzinach związanych z szeroko pojętym adtechem, należy się przede wszystkim szkolić. Wymagana jest wiedza na temat najnowszych rozwiązań łączących technologie wykorzystujące algorytmy sztucznej inteligencji, doskonała umiejętność przewidywania zachowań użytkowników internetu, umiejętności analityczne oraz sprzedażowe - tłumaczy Adam Iwiński, dyrektor ds. operacyjnych w firmie Hybrid.ai, specjalizującej się rozwiązaniach adtech.

Materiał chroniony prawem autorskim - zasady przedruków określa regulamin.
PODOBAŁO SIĘ? PODZIEL SIĘ NA FACEBOOKU

Słowa kluczowe

Więcej

KOMENTARZE (0)

Do artykułu: Specjaliści od nowoczesnej reklamy poszukiwani przez pracodawców

Dodając komentarz, oświadczasz, że akceptujesz regulamin forum
REKLAMA
  • PARTNER SERWISU partner portalu

Nie przegap żadnej nowości!

Subskrybuj newsletter PulsHR.pl Zamawiając newsletter akceptujsz Politykę prywatności portalu


REKLAMA