Siła influencerów będzie rosła

Marki chciałyby wejść w dialog z klientami. Większość jednak zamiast słuchać, podsłuchuje ludzi - mówi Rafał Krauze, Country Manager w trnd Polska.
REKLAMA


Puls HR Puls HR

Siła influencerów będzie rosła

Influencer to medium samo w sobie. Są osoby, które tworzą dwugodzinne treści codziennie, zmieniając tym samym relację z konsumentem. Komunikacja jest stała, dzięki czemu obserwatorzy wiedzą o danym influencerze wszystko – czy ma kota, co jadł na śniadanie – mówi Bartek Sibiga, szef DDOB.

Jak zaznacza Sibiga, ciągły kontakt z konsumentem sprawia, że influencerzy są bardziej wiarygodni. Ludzie uważają, że warto podążać za osobami, które mają ponad 1 mln followersów. Warto również je naśladować. Te mechanizmy sprawiają, że autentyczność influencerów jest jeszcze większa.

- Siła influencerów będzie rosła, dopóki social media będą się rozwijać - dodaje Sibiga.

Rafał Krauze, Country Manager w trnd Polska zwraca uwagę na inny aspekt. Obok płatnych influencerów mamy bezpłatnych konsumentów, którzy też są influencerami. Niestety spadło ich zaufanie do marek.

- Marki chciałyby wejść w dialog z klientami. Większość jednak zamiast słuchać, podsłuchuje ludzi - komentuje Krauze.

Materiał postał podczas dyskusji „Digital marketing”, który powstał podczas European Start-Up Days w Katowicach.

 

Podobał się artykuł? Podziel się!

REKLAMA

Nie ma jeszcze komentarzy. Kliknij aby dodać komentarz.

Drodzy Użytkownicy!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych przetwarzamy Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.