PARTNERZY PORTALU partner portalu partner portalu

Sigma IT zmienia się w Nexer i zwiększa zatrudnienie

Zwiększenie zatrudnienia - to jeden z kroków, jakie po zmianie nazwy i profilu działalności planuje wykonać Nexer. Do tej pory Szwedzka firma specjalizująca się w tworzeniu cyfrowych rozwiązań w Polsce była znana jako Sigma IT.

  • Autor:KDS
  • 1 mar 2021 11:25
Sigma IT zmienia się w Nexer i zwiększa zatrudnienie
Obecna strategia na lata 2021-2023 zakłada zwiększanie zatrudnienie w Polsce. (Fot. Shutterstock)
REKLAMA
  • Działająca od 2017 roku na polskim rynku firma Sigma IT przeszła rebranding. 
  • Od lutego jest to Nexer. Szwedzka firma nie tylko zmieniła nazwę, ale też rozszerzyła swoją ofertę.
  • W związku z tym w najbliższym czasie planuje powiększyć swój zespół.

Rebranding nie zakłada żadnych zmian we własności ani strukturze prawnej firmy. Ma on na celu głównie ujednolicenie i zacieśnienie współpracy w ramach stale powiększającej się grupy pracowników na świecie. Modyfikację czeka natomiast profil działalności, zakładający wejście na nowe rynki oraz segmenty. 

Obecna strategia na lata 2021-2023 zakłada zwiększanie zatrudnienie w Polsce. W tym czasie liczba pracowników wrocławskiego oddziału wzrośnie do 200 osób. Rodzimy oddział to także szereg wzrostów przychodowych, które w 2020 roku osiągnęły poziom 56 proc. rok do roku.

Interesują Cię biura, biurowce, powierzchnie coworkingowe i biura serwisowane? Zobacz oferty na PropertyStock.pl

- Założona w 2017 roku firma Sigma IT jest trzonem polskiej działalności grupy. W ostatnich latach nasza aktywność biznesowa w kraju znacznie się rozwinęła. Rokrocznie podwajaliśmy nasze możliwości i zasoby, by dzisiaj we Wrocławiu zatrudniać ponad 80 pracowników bezpośrednio obsługujących klientów w Szwecji, Norwegii, Finlandii, Wielkiej Brytanii, USA i Australii - mówi Maciej Reutt, dyrektor zarządzający Nexer w Polsce.

Czytaj więcej: Walka o specjalistów IT. "Zdarza nam się pisać wiadomości do kandydatów kodem"

Firma współpracuje z takimi firmami jak m.in. AstraZeneca czy Scania, które tworzą i wdrażają platformy wizualizacji danych dla sektora finansów, biofarmaceutyki i transportu.

W najbliższej przyszłości Nexer planuje rozszerzyć usługi badawczo-rozwojowe na takie dziedziny, jak motoryzacja, cyfryzacja przemysłowa i będziemy nadal wzmacniać obecną ofertę, wprowadzając technologie chmurowe, mobilne i wbudowane, które są w czołówce usług firmy.

Nowa nazwa i rebranding to nie jedyna zmiana jaka czeka firmę w 2021 roku. W drugim kwartale pojawi się w Polsce nowy członek rodziny - spółka Nexer Insight, która wspierać będzie klientów firmy w dostarczaniu rozwiązań biznesowych w takich obszarach, jak Azure IoT (Internet of Things), sztucznej inteligencji (AI), inżynierii i analizie danych (Data Science, Data engineering), rozszerzonej i wirtualnej rzeczywistości (AR/VR) jak i technologii modelowania Azure Digital Twins.

Materiał chroniony prawem autorskim - zasady przedruków określa regulamin.
PODOBAŁO SIĘ? PODZIEL SIĘ NA FACEBOOKU

KOMENTARZE (0)

Do artykułu: Sigma IT zmienia się w Nexer i zwiększa zatrudnienie

Dodając komentarz, oświadczasz, że akceptujesz regulamin forum

Nie przegap żadnej nowości!

Subskrybuj newsletter PulsHR.pl Zamawiając newsletter akceptujsz Politykę prywatności portalu


REKLAMA

Drogi Użytkowniku!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych możemy przetwarzać Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane dodatkowo jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do odwołania zgody oraz prawo sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl. Wycofanie zgody nie wpływa na zgodność z prawem przetwarzania dokonanego przed jej wycofaniem.

W dowolnym czasie możesz określić warunki przechowywania i dostępu do plików cookies w ustawieniach przeglądarki internetowej.

Jeśli zgadzasz się na wykorzystanie technologii plików cookies wystarczy kliknąć poniższy przycisk „Przejdź do serwisu”.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.