PARTNER PORTALU partner portalu

Santander Consumer Bank szuka pracowników emplobotem

23 stycznia Santander Consumer Bank poinformował, że rekrutację wspomoże w tym banku emplobot. To chatbot, który skraca proces rekrutacji. Bank jest przekonany, że to wygodne narzędzie wspomoże zarówno przyszłych, jak i obecnych pracowników.
REKLAMA


Puls HR Puls HR

Santander Consumer Bank szuka pracowników emplobotem

  • Rekrutacja emplobotem jest realizowana we współpracy Santander Consumer Banku z polską spółką Emplocity.
  • Rozwiązanie wykorzystuje mechanizmy uczenia maszynowego (czyli sztucznej inteligencji). Dzięki tej technologii chatbot ma odpowiadać na pytania kandydatów bardziej naturalnie.
  • Zdaniem twórców emplobot potrafi zaangażować się w rozmowę i zapytać o kluczowe informacje.

Kandydaci zainteresowani pracą w Santander Consumer Banku mogą rozpocząć rozmowę z botem z komputera lub dowolnego urządzenia mobilnego. Mają tę możliwość o każdej porze dnia i nocy. Potencjalny pracownik może przerwać konwersację z emplobotem i powrócić do niej w wybranym momencie.

Chatbot po rozmowie z kandydatem tworzy jego wirtualny profil. Następnie dopasowuje go do konkretnej rekrutacji prowadzonej w banku. Jeśli kandydat pomyślnie przejdzie proces, zostanie zaproszony na spotkanie w siedzibie banku. Zaproszenie również wysyła bot.

Czytaj też: Liam Bot uczy pracowników Facebooka odpowiadać na pytania rodziny

- Już zauważamy pierwsze korzyści z wprowadzenia chatbota od Emplocity. Po pierwsze oszczędzamy czas już na etapie preselekcji kandydatów - podkreśliła Anna Dowhań-Kin, dyrektor ds. rekrutacji, szkoleń i rozwoju pracowników w Santander Consumer Banku. Przypomina, że w jednym momencie emplobot może rozmawiać z ogromną liczbą osób. - Do naszych rekruterów trafiają najlepsi kandydaci, którym możemy poświęcić więcej czasu i dokładniej przeprowadzić rozmowę kwalifikacyjną - dodaje.

Wersja emplobota wdrożona w banku zawiera funkcji udostępnionych niedawno przez twórców rozwiązania. - Platforma, z której korzysta Santander Consumer Bank nie tylko dokonuje wstępnej selekcji kandydatów, ale dzięki nowej funkcji “autoinvite” wysyła również aktywnie zaproszenia do wzięcia udziału w rekrutacji - mówi Krzysztof Sobczak, dyrektor zarządzający w Emplocity. Dzięki temu Santander może być jeszcze bliżej potencjalnych kandydatów do swojego zespołu.

Twórcy emplobota zapewniają, iż rozwiązanie zapewnia wysokie standardy, jeśli chodzi o bezpieczeństwo informacji o kandydatach. Emplobot spełnia wymogi związane z RODO. Dane kandydata pozostają anonimowe do momentu, gdy wyrazi on zainteresowanie spotkaniem z pracownikiem banku.

Podobał się artykuł? Podziel się!

REKLAMA

1 komentarzy. Kliknij aby dodać komentarz.

Karo 2020-01-24 08:24:32

I co? Znalazł wam ten bot kogokolwiek czy to tylko ruch PRowy?

Drogi Użytkowniku!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych możemy przetwarzać Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. O celach tego przetwarzania zostaniesz odrębnie poinformowany w celu uzyskania na to Twojej zgody. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane dodatkowo jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.