×

Subskrybuj newsletter
pulshr.pl

Zamów newsletter z najciekawszymi i najlepszymi tekstami portalu.

Podaj poprawny adres e-mail
  • Musisz zaznaczyć to pole
PARTNERZY PORTALU

Santander Consumer Bank szuka pracowników emplobotem

  • Gabriel Paździor
    GP
  • 23 sty 2020 16:06

23 stycznia Santander Consumer Bank poinformował, że rekrutację wspomoże w tym banku emplobot. To chatbot, który skraca proces rekrutacji. Bank jest przekonany, że to wygodne narzędzie wspomoże zarówno przyszłych, jak i obecnych pracowników.

Santander Consumer Bank szuka pracowników emplobotem
Już zauważamy pierwsze korzyści z wprowadzenia chatbota od Emplocity - mówiła Anna Dowhań-Kin z Santander Consumer Banku (fot. Shutterstock)
REKLAMA
  • Rekrutacja emplobotem jest realizowana we współpracy Santander Consumer Banku z polską spółką Emplocity.
  • Rozwiązanie wykorzystuje mechanizmy uczenia maszynowego (czyli sztucznej inteligencji). Dzięki tej technologii chatbot ma odpowiadać na pytania kandydatów bardziej naturalnie.
  • Zdaniem twórców emplobot potrafi zaangażować się w rozmowę i zapytać o kluczowe informacje.

Kandydaci zainteresowani pracą w Santander Consumer Banku mogą rozpocząć rozmowę z botem z komputera lub dowolnego urządzenia mobilnego. Mają tę możliwość o każdej porze dnia i nocy. Potencjalny pracownik może przerwać konwersację z emplobotem i powrócić do niej w wybranym momencie.

Chatbot po rozmowie z kandydatem tworzy jego wirtualny profil. Następnie dopasowuje go do konkretnej rekrutacji prowadzonej w banku. Jeśli kandydat pomyślnie przejdzie proces, zostanie zaproszony na spotkanie w siedzibie banku. Zaproszenie również wysyła bot.

Czytaj też: Liam Bot uczy pracowników Facebooka odpowiadać na pytania rodziny

- Już zauważamy pierwsze korzyści z wprowadzenia chatbota od Emplocity. Po pierwsze oszczędzamy czas już na etapie preselekcji kandydatów - podkreśliła Anna Dowhań-Kin, dyrektor ds. rekrutacji, szkoleń i rozwoju pracowników w Santander Consumer Banku. Przypomina, że w jednym momencie emplobot może rozmawiać z ogromną liczbą osób. - Do naszych rekruterów trafiają najlepsi kandydaci, którym możemy poświęcić więcej czasu i dokładniej przeprowadzić rozmowę kwalifikacyjną - dodaje.

Wersja emplobota wdrożona w banku zawiera funkcji udostępnionych niedawno przez twórców rozwiązania. - Platforma, z której korzysta Santander Consumer Bank nie tylko dokonuje wstępnej selekcji kandydatów, ale dzięki nowej funkcji “autoinvite” wysyła również aktywnie zaproszenia do wzięcia udziału w rekrutacji - mówi Krzysztof Sobczak, dyrektor zarządzający w Emplocity. Dzięki temu Santander może być jeszcze bliżej potencjalnych kandydatów do swojego zespołu.

Twórcy emplobota zapewniają, iż rozwiązanie zapewnia wysokie standardy, jeśli chodzi o bezpieczeństwo informacji o kandydatach. Emplobot spełnia wymogi związane z RODO. Dane kandydata pozostają anonimowe do momentu, gdy wyrazi on zainteresowanie spotkaniem z pracownikiem banku.

Interesują Cię biura, biurowce, powierzchnie coworkingowe i biura serwisowane? Zobacz oferty na PropertyStock.pl

Materiał chroniony prawem autorskim - zasady przedruków określa regulamin.
PODOBAŁO SIĘ? PODZIEL SIĘ NA FACEBOOKU

Zamów newsletter z najciekawszymi i najlepszymi tekstami portalu

KOMENTARZE (1)

Do artykułu: Santander Consumer Bank szuka pracowników emplobotem

Dodając komentarz, oświadczasz, że akceptujesz regulamin forum
  • Karo 2020-01-24 08:24:32

    I co? Znalazł wam ten bot kogokolwiek czy to tylko ruch PRowy?

REKLAMA

Nie przegap żadnej nowości!

Subskrybuj newsletter PulsHR.pl


REKLAMA