-
- •9 lut 2016 14:59
W pierwszej odsłonie kampanii rekrutacyjno-wizerunkowej, agencja Randstad sprzedawała oferty pracy na Allegro oraz zachęcała studentów do udziału w akcji za pomocą luster. Czym zaskoczy kandydatów tym razem?

Wraz z początkiem lutego wystartowała druga odsłona kampanii rekrutacyjno-wizerunkowej agencji zatrudnienia Randstad pod hasłem „Kariera bez dylematów”. Kierowana jest do handlowców dotychczas niezwiązanych zawodowo z branżą rekrutacyjną.
Z jednej strony jej celem jest pokazanie możliwości rozwojowych oferowanych przez firmę, a z drugiej - zachęcenie osób rozwijających się w obszarze sprzedaży do podjęcia wyzwań zawodowych w branży rekrutacyjnej.
- Hasło przewodnie kampanii „Kariera bez dylematów. W Randstad nie musisz wybierać” nawiązuje do możliwości postawienia na obszar, w którym kandydat będzie spełniał się zawodowo, z korzyścią dla wszystkich zainteresowanych stron. W ramach struktury naszej firmy umożliwiamy rozwój na stanowisku łączącym kompetencje rekrutera i sprzedawcy usług HR – wyjaśnia Justyna Sławik, menedżer działu rekrutacji w Randstad.
Przykuć uwagę handlowców
W ramach akcji Randstad podejmuje niestandardowe działania. Przykładowo na jednym z portali pracy potencjalni kandydaci mogą znaleźć nietypowe ogłoszenie pod nazwą "łowca kontraktów".
- Chcemy w ten sposób zwrócić uwagę handlowców i zaciekawić potencjalnych kandydatów naszą ofertą – komentuje Justyna Sławik.
W pierwszej odsłonie kampanii, w celu dotarcia do handlowców i potencjalnych kandydatów, firma zorganizowała m.in. akcję z wykorzystaniem serwisu Allegro. W ramach aukcji użytkownik mógł zakupić „magiczny wizytownik mistrza sprzedaży”, wewnątrz którego znajdowała się wizytówka zachęcająca do przesłania swojego CV do Randstad.
Firma budowała także świadomość marki na wybranych warszawskich uczelniach. Do przekazania komunikatu o możliwości podjęcia pracy w Randstad wykorzystany został niestandardowy nośnik w postaci luster. Filmik z akcji poniżej.


KOMENTARZE (1)