PARTNERZY PORTALU partner portalu partner portalu partner portalu partner portalu

Ruszyła kampania rekrutacyjna Randstad. Na celowniku łowcy kontraktów

W pierwszej odsłonie kampanii rekrutacyjno-wizerunkowej, agencja Randstad sprzedawała oferty pracy na Allegro oraz zachęcała studentów do udziału w akcji za pomocą luster. Czym zaskoczy kandydatów tym razem?

  • Autor:jk
  • 9 lut 2016 14:59
Ruszyła kampania rekrutacyjna Randstad. Na celowniku łowcy kontraktów
Wraz z początkiem lutego wystartowała druga odsłona kampanii rekrutacyjno-wizerunkowej agencji zatrudnienia Randstad pod hasłem „Kariera bez dylematów”. (Fot. Facebook/Randstad Polska)
REKLAMA

Wraz z początkiem lutego wystartowała druga odsłona kampanii rekrutacyjno-wizerunkowej agencji zatrudnienia Randstad pod hasłem „Kariera bez dylematów”. Kierowana jest do handlowców dotychczas niezwiązanych zawodowo z branżą rekrutacyjną.

Z jednej strony jej celem jest pokazanie możliwości rozwojowych oferowanych przez firmę, a z drugiej - zachęcenie osób rozwijających się w obszarze sprzedaży do podjęcia wyzwań zawodowych w branży rekrutacyjnej.

- Hasło przewodnie kampanii „Kariera bez dylematów. W Randstad nie musisz wybierać” nawiązuje do możliwości postawienia na obszar, w którym kandydat będzie spełniał się zawodowo, z korzyścią dla wszystkich zainteresowanych stron. W ramach struktury naszej firmy umożliwiamy rozwój na stanowisku łączącym kompetencje rekrutera i sprzedawcy usług HR – wyjaśnia Justyna Sławik, menedżer działu rekrutacji w Randstad.

Przykuć uwagę handlowców

W ramach akcji Randstad podejmuje niestandardowe działania. Przykładowo na jednym z portali pracy potencjalni kandydaci mogą znaleźć nietypowe ogłoszenie pod nazwą "łowca kontraktów".

- Chcemy w ten sposób zwrócić uwagę handlowców i zaciekawić potencjalnych kandydatów naszą ofertą – komentuje Justyna Sławik.

W pierwszej odsłonie kampanii, w celu dotarcia do handlowców i potencjalnych kandydatów, firma zorganizowała m.in. akcję z wykorzystaniem serwisu Allegro. W ramach aukcji użytkownik mógł zakupić „magiczny wizytownik mistrza sprzedaży”, wewnątrz którego znajdowała się wizytówka zachęcająca do przesłania swojego CV do Randstad.

Firma budowała także świadomość marki na wybranych warszawskich uczelniach. Do przekazania komunikatu o możliwości podjęcia pracy w Randstad wykorzystany został niestandardowy nośnik w postaci luster. Filmik z akcji poniżej.

PODOBAŁO SIĘ? PODZIEL SIĘ NA FACEBOOKU

Słowa kluczowe

Więcej

KOMENTARZE (1)

Do artykułu: Ruszyła kampania rekrutacyjna Randstad. Na celowniku łowcy kontraktów

Dodając komentarz, oświadczasz, że akceptujesz regulamin forum
  • da 2016-02-13 10:41:07

    żałosna akcja...tak samo zresztą jak i te wszystkie agencje

Redakcja poleca

Nie przegap żadnej nowości!

Subskrybuj newsletter PulsHR.pl Zamawiając newsletter akceptujsz Politykę prywatności portalu


REKLAMA

Drogi Użytkowniku!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych możemy przetwarzać Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. O celach tego przetwarzania zostaniesz odrębnie poinformowany w celu uzyskania na to Twojej zgody. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane dodatkowo jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.