Firma PwC ruszyła z nową kampanią rekrutacyjną "People story", w którą zaangażowała swoich pracowników.

- Najnowsza kampania rekrutacyjna PwC „People story” to cykl 17 wideorozmów z ekspertami firmy.
- Tematem przewodnim wszystkich odcinków jest podejmowanie decyzji, zarówno w życiu zawodowym, jak i prywatnym.
- W osobistych historiach konsultanci, managerowie i partnerzy PwC opowiadają o swojej zawodowej codzienności, pasjach, wyzwaniach.
PwC w Polsce zatrudnia już ponad 4,7 tys. pracowników. Posiada 8 biur regionalnych – w Warszawie, Łodzi, Gdańsku, Poznaniu, Wrocławiu, Katowicach, Krakowie i Rzeszowie, Financial Crime Unit w Gdańsku oraz dwa centra usług wspólnych - w Katowicach i Opolu.
Celem PwC jest budowanie zaufania i rozwiązywanie kluczowych problemów. Firma świadczy usługi z zakresu doradztwa biznesowego i technologicznego, podatkowo-prawnego oraz audytu.
Czytaj też: Jak namówić pracownika na employer branding? Ponad 1/3 chce pieniędzy
- Kampania People Story jest unikalną szansą na poznanie prawdziwych historii naszych pracowników. Gdy podejmujemy decyzje o nowej pracy często myślimy o tym, z kim będziemy pracować, jakie wartości reprezentują pracownicy tej firmy, czym konkretnie się zajmują, czy mają czas na życie poza pracą. Wideorozmowy pokazują PwC z różnych perspektyw, co dla potencjalnych kandydatów do pracy stanowi ogromną wartość – mówi Sylwia Ziemska, recruitment & attraction senior manager w PwC.
Rozmowy z pracownikami PwC przeprowadziła podcasterka Kamila Goryszewska, a za realizacje materiałów wideo odpowiada vloger Adrian Kilar.
Pracownicy twarzą firmy
Nie tylko firma PwC angażuje pracowników w kampanię rekrutacyjną. Na taki krok zdecydował się Lidl - od kilku lat pracownicy są ambasadorami marki. Na pierwszy casting zgłosiło się aż 1300 osób pracujących w sieci.
Również pracownicy McDonald's biorą udział w kampaniach rekrutacyjnych i opowiadają, dlaczego warto podjąć pracę w firmie.


KOMENTARZE (0)