PARTNERZY PORTALU partner portalu partner portalu

Rusza kampania rekrutacyjna PwC. Firma zaangażowała w projekt pracowników

Firma PwC ruszyła z nową kampanią rekrutacyjną "People story", w którą zaangażowała swoich pracowników.

  • Autor:jk
  • 27 maj 2019 14:44
Rusza kampania rekrutacyjna PwC. Firma zaangażowała w projekt pracowników
PwC w Polsce zatrudnia już ponad 4,7 tys. pracowników. (fot. Flickr/George Rex, lic. CC BY-SA 2.0)
REKLAMA
  • Najnowsza kampania rekrutacyjna PwC „People story” to cykl 17 wideorozmów z ekspertami firmy.
  • Tematem przewodnim wszystkich odcinków jest podejmowanie decyzji, zarówno w życiu zawodowym, jak i prywatnym.
  • W osobistych historiach konsultanci, managerowie i partnerzy PwC opowiadają o swojej zawodowej codzienności, pasjach, wyzwaniach.

PwC w Polsce zatrudnia już ponad 4,7 tys. pracowników. Posiada 8 biur regionalnych – w Warszawie, Łodzi, Gdańsku, Poznaniu, Wrocławiu, Katowicach, Krakowie i Rzeszowie, Financial Crime Unit w Gdańsku oraz dwa centra usług wspólnych - w Katowicach i Opolu.

Celem PwC jest budowanie zaufania i rozwiązywanie kluczowych problemów. Firma świadczy usługi z zakresu doradztwa biznesowego i technologicznego, podatkowo-prawnego oraz audytu.

Interesują Cię biura, biurowce, powierzchnie coworkingowe i biura serwisowane? Zobacz oferty na PropertyStock.pl

Czytaj też: Jak namówić pracownika na employer branding? Ponad 1/3 chce pieniędzy

- Kampania People Story jest unikalną szansą na poznanie prawdziwych historii naszych pracowników. Gdy podejmujemy decyzje o nowej pracy często myślimy o tym, z kim będziemy pracować, jakie wartości reprezentują pracownicy tej firmy, czym konkretnie się zajmują, czy mają czas na życie poza pracą. Wideorozmowy pokazują PwC z różnych perspektyw, co dla potencjalnych kandydatów do pracy stanowi ogromną wartość – mówi Sylwia Ziemska, recruitment & attraction senior manager w PwC.

Rozmowy z pracownikami PwC przeprowadziła podcasterka Kamila Goryszewska, a za realizacje materiałów wideo odpowiada vloger Adrian Kilar.

Pracownicy twarzą firmy

Nie tylko firma PwC angażuje pracowników w kampanię rekrutacyjną. Na taki krok zdecydował się Lidl - od kilku lat pracownicy są ambasadorami marki. Na pierwszy casting zgłosiło się aż 1300 osób pracujących w sieci.

Również pracownicy McDonald's biorą udział w kampaniach rekrutacyjnych i opowiadają, dlaczego warto podjąć pracę w firmie.

Materiał chroniony prawem autorskim - zasady przedruków określa regulamin.
PODOBAŁO SIĘ? PODZIEL SIĘ NA FACEBOOKU

Słowa kluczowe

Więcej

KOMENTARZE (0)

Do artykułu: Rusza kampania rekrutacyjna PwC. Firma zaangażowała w projekt pracowników

Dodając komentarz, oświadczasz, że akceptujesz regulamin forum

Nie przegap żadnej nowości!

Subskrybuj newsletter PulsHR.pl Zamawiając newsletter akceptujsz Politykę prywatności portalu


REKLAMA

Drogi Użytkowniku!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych możemy przetwarzać Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane dodatkowo jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do odwołania zgody oraz prawo sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl. Wycofanie zgody nie wpływa na zgodność z prawem przetwarzania dokonanego przed jej wycofaniem.

W dowolnym czasie możesz określić warunki przechowywania i dostępu do plików cookies w ustawieniach przeglądarki internetowej.

Jeśli zgadzasz się na wykorzystanie technologii plików cookies wystarczy kliknąć poniższy przycisk „Przejdź do serwisu”.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.