PARTNERZY PORTALU partner portalu partner portalu

RMN przesłuchała czterech z sześciu kandydatów na prezesa Polskiego Radia

Polskie Radio musi wyznaczać standardy, m.in. poprzez poprawienie jakości programów oraz rozwijanie nowych kanałów dotarcia do słuchaczy - podkreślali podczas przesłuchań przed Radą Mediów Narodowych kandydacie na nowego prezesa Polskiego Radia.

  • Autor: PAP/JS
  • 31 sty 2017 21:05
RMN przesłuchała czterech z sześciu kandydatów na prezesa Polskiego Radia
Przewodniczący Rady Krzysztof Czabański (fot.:youtube.com)
REKLAMA

Podczas posiedzenia RMN odbyło się wysłuchanie publiczne czterech z sześciu finalistów konkursu na szefa PR.

"Te rozmowy dały mi dużo satysfakcji i dużo ciekawych opinii, poglądów i propozycji. Mam nadzieję, że również obecne władze Polskiego Radia będą wyciągać wnioski, niezależnie od tego czy dany kandydat uzyska aprobatę Rady" - mówił przewodniczący Rady Krzysztof Czabański po zakończeniu przesłuchań.

Interesują Cię biura, biurowce, powierzchnie coworkingowe i biura serwisowane? Zobacz oferty na PropertyStock.pl

Poinformował, że przesłuchania będą kontynuowane w środę (1 lutego) od godz. 10. Przesłuchani zostaną wówczas Marzanna Stychlerz-Kłucińska oraz Tomasz Wybranowski. "Rozstrzygnięcie konkursu nastąpi 16 lutego" - dodał szef RMN.

B.wiceprezes Polskiego Radia Henryk Cichecki występując przed Rada podkreślił, że firma, o której kierowanie się stara, jest firmą zasłużoną, którą zna jak własną kieszeń. "Znam jej mocne i słabe strony" - zapewnił. Dodał, że zna też problematykę radiofonii w Polsce oraz w jakim kierunku Polskie Radio powinno zmierzać, jeśli chodzi o technologię, organizację i zaostrzającą się konkurencję.

"Mam już za sobą wieloletnie doświadczenie, nie tylko merytoryczne, ale również menedżerskie i potrafię zmierzyć się skutecznie nawet z pewnymi problemami" - podkreślił Cichecki. Jak ocenił PR jest najnowocześniejszą w Polsce instytucją radiową, nadąża za postępem technologicznym i wykorzystuje wszystkie dostępne w Europie formy nadawania. Według niego PR powinno rozwijać technologię nadawania w naziemnej technologii cyfrowej.

Odnosząc się do kwestii reklam emitowanych w radiu uznał, że powinno to być możliwe, bo w przeciwnym razie radio publiczne zostanie pozbawione konkurencyjności na rynku.

"Pozbawienie mediów publicznych nadawania reklam zburzyłoby równowagę, która dzisiaj funkcjonuje" - zaznaczył Cichecki. Według niego wpływy z reklam mogłyby spowodować m.in. zmniejszenie abonamentu.

Kolejny kandydat do fotela szefa Polskiego Radia Jacek Sobala ocenił, że odpowiedzią na kłopoty Polskiego Radia jest jakość tego programu. "Aby ludzie chcieli płacić abonament, muszą otrzymać ofertę programową, aby mogli powiedzieć: na to, to ja zapłacę" - podkreślił.

Materiał chroniony prawem autorskim - zasady przedruków określa regulamin.
PODOBAŁO SIĘ? PODZIEL SIĘ NA FACEBOOKU

KOMENTARZE (0)

Do artykułu: RMN przesłuchała czterech z sześciu kandydatów na prezesa Polskiego Radia

Dodając komentarz, oświadczasz, że akceptujesz regulamin forum

Nie przegap żadnej nowości!

Subskrybuj newsletter PulsHR.pl Zamawiając newsletter akceptujsz Politykę prywatności portalu


REKLAMA

Drogi Użytkowniku!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych możemy przetwarzać Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane dodatkowo jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do odwołania zgody oraz prawo sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl. Wycofanie zgody nie wpływa na zgodność z prawem przetwarzania dokonanego przed jej wycofaniem.

W dowolnym czasie możesz określić warunki przechowywania i dostępu do plików cookies w ustawieniach przeglądarki internetowej.

Jeśli zgadzasz się na wykorzystanie technologii plików cookies wystarczy kliknąć poniższy przycisk „Przejdź do serwisu”.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.