PARTNERZY PORTALU partner portalu partner portalu

Rekrutacja na miarę XXI wieku. Aldi stawia na rozszerzoną rzeczywistość

Aldi poszukuje 200 pracowników do centrum dystrybucyjnego w Bydgoszczy. Podczas ich rekrutacji zastosuje rozszerzoną rzeczywistość oraz technologię VoiceBot. W ten sposób firma chce pokazać kandydatom, że nie boi się stosować innowacyjnych rozwiązań.

  • Katarzyna Domagała-Szymonek
    KDS
  • 15 mar 2022 15:20
Rekrutacja na miarę XXI wieku. Aldi stawia na rozszerzoną rzeczywistość
W centrum dystrybucyjnym w Bydgoszczy czeka 200 miejsc pracy (Fot. Aldi)
REKLAMA
  • 1 marca Aldi ruszyło z nową odsłoną kampanii rekrutacyjnej, której przyświeca hasło "Czeka na Ciebie pewne miejsce pracy. Zmieniaj Aldi z nami".
  • Firma chce nie tylko pokazać się jako pracodawca gwarantujący pewność zatrudnienia i możliwość rozwoju, ale też wyeksponować swoją autentyczność i pokazać, że stawia na nowe technologie.
  • Z tymi kandydaci do pracy spotkają się już od pierwszego momentu, bo mają one za zadanie w dużym stopniu ułatwić i uatrakcyjnić proces rekrutacji. 

Aldi w procesie rekrutacji sięgnęło po kody QR, które zostały umieszczone na zewnętrznych nośnikach. Kandydat skanując kod QR przechodzi do rozszerzonej rzeczywistości, w której ma do wyboru dwie ścieżki aplikacji – przez stronę www lub infolinię. Co więcej, w rozszerzonej rzeczywistości można poznać pracownicę centrum dystrybucyjnego z Chorzowa, która zaprasza do dołączenia do #teamALDI w Bydgoszczy.

Sieć na potrzeby rekrutacji do nowego magazynu w Bydgoszczy uruchomiła również infolinię, wykorzystującą technologię VoiceBot. Dzięki jej zastosowaniu kandydaci zainteresowani pracą na stanowisku pracownika magazynu, mogą dzwonić pod numer 800 102 800 przez całą dobę, 7 dni w tygodniu i składać aplikację. Program bazujący na interfejsie głosowym automatycznie odbiera połączenia i przeprowadza rozmowę, podczas której kandydat ma okazję podzielić się swoim doświadczeniem zawodowym oraz umiejętnościami. Po przeprowadzonej rozmowie dane kandydatów wraz z odpowiedziami przekazywane są do systemu ATS.

Interesują Cię biura, biurowce, powierzchnie coworkingowe i biura serwisowane? Zobacz oferty na PropertyStock.pl

- Sięgamy po nowoczesne, innowacyjne rozwiązania. Jednym z obszarów, w którym to robimy jest rekrutacja – mówi Anna Goleniowska, dyrektor obszaru zasobów ludzkich w Aldi Polska. - Napędzają nas ludzie, po prostu. I zgodnie z tym założeniem, w centrum naszego zainteresowania stawiamy pozytywne doświadczenia kandydatów. Dlatego do wsparcia procesu rekrutacji do Centrum Dystrybucyjnego w Bydgoszczy wykorzystujemy nowoczesne technologie. To sprawia, że proces rekrutacji jest dla kandydatów wygodny i szybki, a dzięki wykorzystaniu rozszerzonej rzeczywistości, już od pierwszych chwil pozwala poznać ludzi, którzy tworzą życzliwą atmosferę, jaka panuje w naszych zespołach – wyjaśnia szefowa HR w Aldi.

Materiał chroniony prawem autorskim - zasady przedruków określa regulamin.
PODOBAŁO SIĘ? PODZIEL SIĘ NA FACEBOOKU

KOMENTARZE (0)

Do artykułu: Rekrutacja na miarę XXI wieku. Aldi stawia na rozszerzoną rzeczywistość

Dodając komentarz, oświadczasz, że akceptujesz regulamin forum
REKLAMA

Nie przegap żadnej nowości!

Subskrybuj newsletter PulsHR.pl Zamawiając newsletter akceptujsz Politykę prywatności portalu


REKLAMA

Drogi Użytkowniku!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych możemy przetwarzać Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane dodatkowo jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do odwołania zgody oraz prawo sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl. Wycofanie zgody nie wpływa na zgodność z prawem przetwarzania dokonanego przed jej wycofaniem.

W dowolnym czasie możesz określić warunki przechowywania i dostępu do plików cookies w ustawieniach przeglądarki internetowej.

Jeśli zgadzasz się na wykorzystanie technologii plików cookies wystarczy kliknąć poniższy przycisk „Przejdź do serwisu”.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.