Biuro podróży Rainbow poszukuje programistów. Kusi ich... wakacjami, a o swoich poszukiwaniach informuje w oryginalnej kampanii billboardowej.

Rainbow potrzebuje specjalistów do działów IT. O zapotrzebowaniu na nowych pracowników informuje na billboardach. Te można zobaczyć przy autostradzie na trasie Łódź-Warszawa oraz popularnej Manufakturze. Dodatkową zachętą dla potencjalnych chętnych mają być wakacje o wartości 8 tys. zł.
Czytaj też: Pracownicy na billboardach. Uśmiechają się, bo muszą?
- Nieustannie szukamy nowych rozwiązań związanych z komunikacją, dlatego tym razem zależało nam na tym, aby poszukując pracownika zastosować kreatywne rozwiązania. Przy okazji pokazujemy, że praca w Rainbow jest również ciekawa i pełna wyzwań - mówi Michał Jaworski, dyrektor e-commerce w Rainbow.
- Wszyscy publikują ogłoszenia w gazetach lub korzystają z wyspecjalizowanych serwisów, my chcieliśmy pójść o krok dalej i dlatego zareklamowaliśmy się na billboardach. Wybranemu przez nas kandydatowi jeszcze przed rozpoczęciem jego przygody z nami oferujemy wakacje o wartości 8 tys. zł - dodaje.

KOMENTARZE (0)