PwC znów rekrutuje za pomocą gry. Efektywność dużo wyższa od rozmowy

PwC rozpoczęło zapisy do nowego sezonu gry rekrutacyjnej NanoShadow. Najlepsi kandydaci w ciągu 48 godzin od zakończenia wydarzenia otrzymają ofertę współpracy z PwC.
REKLAMA


Puls HR Puls HR

PwC znów rekrutuje za pomocą gry. Efektywność dużo wyższa od rozmowy

  • NanoShadow to fabularny projekt oparty na formule case story.
  • Poprzednie dwa sezony NanoShadow przyciągnęły wielu kandydatów, zainteresowanych zarówno pracą w audycie, jak i samym innowacyjnym podejściem do procesu rekrutacji.
  • 100 proc. uczestników tych wydarzeń przyznaje, że poleciłoby taką formę rekrutacji swoim znajomym.

Kandydaci w ciągu kilku tygodni poprzedzających finałowy event rekrutacyjny wciągani są do świata fikcyjnej firmy NanoShadow, śledzą aktywności, wydarzenia i zbierają dane na jej temat. W dniu eventu finałowego będą mieli okazję do przeprowadzenia audytu spółki.

- Dzięki NanoShadow nasi kandydaci mają okazję doświadczyć realnego audytu spółki technologicznej. Dla nas sprawdzenie ich w taki sposób jest o wiele bardziej efektywne niż sama rozmowa teoretyczna. Efekty poprzednich edycji były fantastyczne – zgłosiło się bardzo wiele osób, także takich, dla których praca w audycie nie była pierwszym wyborem. NanoShadow pozwoliło im spojrzeć na ten zawód w inny sposób - mówi Krzysztof Szułdrzyński, partner zarządzający działem audytu w PwC.

Czytaj więcej: Barometr ManpowerGroup. Branża produkcyjna planuje wzrost zatrudnienia

W nowej odsłonie NanoShadow firma poszukuje osób zainteresowanych nawiązaniem stałej współpracy na stanowisku konsultanta w audycie do wszystkich 8 biur PwC w Polsce. - Biorąc pod uwagę duże zainteresowanie kandydatów z całej Polski, zdecydowaliśmy się przeprowadzić event finałowy nie tylko w Warszawie, ale również w Poznaniu oraz Krakowie. Cieszymy się, że zaprojektowana przez nas forma wydarzenia spotkała się z tak pozytywnym odbiorem - mówi Izabela Szczurska, employer branding & graduates recruitment manager w PwC.

PwC stosując grę w procesie rekrutacji nie jest wyjątkiem. Niedawno Bank JPMorgan Chase poinformował, że testuje nabór pracowników za pomocą neuronaukowych gier wideo start-upu Pymetrics. Mają być one pomocne przy rekrutacji kandydatów z niewielkim doświadczeniem na stanowiska niższego szczebla, np. stażystów.

- Technologia gier Pymetrics pozwala na badanie możliwości społecznych, poznawczych i zachowania potencjalnych pracowników. Sprawdzana jest m.in. uwaga, pamięć i poziom altruizmu - wyjaśnia specjalista ds. rekrutacji JPMorgan Matt Mitro.

Jak dodaje, platforma bada cechy kandydatów i porównuje je z wykazywanymi przez cenionych pracowników firmy. To pozwala wybierać stażystów w oparciu o dane, w większym stopniu niż tradycyjne procesy selekcji. Nowy sposób rekrutacji ma też pomóc zapewnić różnorodność pracowniczą.

Podobał się artykuł? Podziel się!

REKLAMA

Nie ma jeszcze komentarzy. Kliknij aby dodać komentarz.

Drodzy Użytkownicy!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych przetwarzamy Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.