PARTNERZY PORTALU partner portalu partner portalu

Przybędzie sklepów. Aldi będzie inwestować w nowe lokalizacje i zwiększać zatrudnienie

W tym roku Aldi świętuje 10-lecie obecności marki na polskim rynku. W lutym 2008 r. otwarto równocześnie aż osiem sklepów: w Bielsku-Białej, Brzegu, Głogowie, Jeleniej Górze, Poznaniu, Sulechowie, Tarnowskich Górach i Żorach. Dziś sieć liczy 124 sklepy, zlokalizowane głównie w zachodniej i południowej części kraju.

  • Aneta Kaczmarek
    AKC
  • 13 sie 2018 12:55
Przybędzie sklepów. Aldi będzie inwestować w nowe lokalizacje i zwiększać zatrudnienie
Firma ma w planach otwieranie kolejnych sklepów (fot. Pawel Pawlowski/zelaznastudio.pl)
REKLAMA
  • Ubiegły rok upłynął w Aldi pod znakiem rozszerzania asortymentu zarówno w kontekście rozbudowy portfolio marek własnych jak i artykułów szeroko znanych na polskim rynku.
  • Wzrosło zatrudnienie, rozpoczęto także przygotowania do wprowadzenia do sklepów nowego konceptu wizualnego, który dostosowano do stylu polskiego konsumenta.
  • Sieć planuje też inwestycje w nowych lokalizacjach, co oznacza nowe miejsca pracy. 

Obecnie główne obszary działania to praca nad rozwojem asortymentu i umacnianiem świadomości marki wśród polskich klientów.

- W ubiegłym roku i obecnym, naszym priorytetem w obszarze ekspansji było wprowadzenie nowej koncepcji wizualnej do wszystkich sklepów sieci w Polsce. W kontekście nowych otwarć, w ubiegłym roku otworzyliśmy siedem nowych sklepów, dwa w Warszawie i po jednym w Poznaniu, Chorzowie, Wrocławiu, Wałbrzychu i Jeleniej Górze. W 2018 roku ta liczba będzie podobna. Najnowsze lokalizacje to kolejne sklepy w Poznaniu, Chorzowie, Łodzi, Wrocławiu oraz debiut marki Aldi w Radomsku. Po zakończeniu przebudów, w perspektywie długofalowej chcielibyśmy przyspieszyć inwestowanie w nowe lokalizacje. Nasza strategia rozwoju sieci opiera się o dobór miejsc, w których przewidujemy największe zapotrzebowanie na naszą ofertę, mając też na względzie atrakcyjność lokalizacji dla klientów - mówi dla Portalu Spożywczego Oktawian Torchała, dyrektor generalny Aldi w Polsce.

Interesują Cię biura, biurowce, powierzchnie coworkingowe i biura serwisowane? Zobacz oferty na PropertyStock.pl

Czytaj też: Dyrektor Aldi: Kontynuujemy umacnianie świadomości marki

Zaznacza przy tym, że firma aktywnie poszukuje gruntów pod kolejne lokalizacje. - Dokładnie analizujemy możliwości dalszej rozbudowy naszej sieci. Chcemy, aby miała charakter systematyczny i długofalowy - podkreśla Trochała.

Sieć nie planuje też reorganizacji w związku z zakazem handlu w niedzielę.  - W związku z obowiązującymi niedzielami bez handlu, nie wprowadziliśmy zmian w obrębie godzin otwarcia naszych marketów. Grafiki naszych zespołów w sklepach zostały dostosowane do zwiększonego ruchu w inne dni, jednak nie wydłużaliśmy ich godzin pracy - mówi dyrektor generalny Aldi w Polsce.

Dziś sieć Aldi w Polsce zatrudnia około 2.200 osób i w związku z rozwojem sieci zapowiada dalszy wzrost zatrudnienia. Wiele zatrudnionych w 2008 roku osób nadal jest częścią struktury organizacyjnej firmy. Pokazuje to zarówno stabilność zatrudnienia w firmie, jak i tendencję do długofalowego wiązania się z siecią. 

PODOBAŁO SIĘ? PODZIEL SIĘ NA FACEBOOKU

Słowa kluczowe

Więcej

KOMENTARZE (2)

Do artykułu: Przybędzie sklepów. Aldi będzie inwestować w nowe lokalizacje i zwiększać zatrudnienie

Dodając komentarz, oświadczasz, że akceptujesz regulamin forum
  • Kamil 2019-03-27 10:56:10

    Kiedy Północ Gdańsk itp?!

  • tom 2018-08-14 00:30:51

    Elektromobilność to przyszłość, olac ceny paliw

Nie przegap żadnej nowości!

Subskrybuj newsletter PulsHR.pl Zamawiając newsletter akceptujsz Politykę prywatności portalu


REKLAMA

Drogi Użytkowniku!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych możemy przetwarzać Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane dodatkowo jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do odwołania zgody oraz prawo sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl. Wycofanie zgody nie wpływa na zgodność z prawem przetwarzania dokonanego przed jej wycofaniem.

W dowolnym czasie możesz określić warunki przechowywania i dostępu do plików cookies w ustawieniach przeglądarki internetowej.

Jeśli zgadzasz się na wykorzystanie technologii plików cookies wystarczy kliknąć poniższy przycisk „Przejdź do serwisu”.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.