Serwis rekrutacyjny Pracuj.pl wprowadził nowe funkcje dla pracodawców. Zrobił to przy okazji zmian wyglądu strony głównej całej platformy.
- Pracuj.pl zaprezentował nową wersję strony głównej swojego portalu.
- Wprowadził na niej nowe rozwiązania dla pracodawców.
- Czy to wystarczy, by odpowiedzieć na zmieniające się potrzeby dzisiejszych kandydatów do pracy jak i firm zgłaszających oferty pracy?
- Decyzję o rozpoczęciu procesu modyfikacji strony podjęliśmy na podstawie wyników badań przeprowadzonych z użytkownikami Pracuj.pl. Kluczową wartością jest dla nich personalizacja ofert zatrudnienia. Dodatkowo wzięliśmy pod uwagę także doświadczenia zdobyte przy tworzeniu aplikacji mobilnej Pracuj.pl, która w ostatnich latach cieszy się ogromną popularnością. Między 2018 i 2017 rokiem liczba aplikacji wysyłanych przez nią wzrosła o 70 proc.. To dla nas ważna wskazówka - tłumaczy Mariusz Kuźniewicz, ekspert ds. rozwoju serwisu Pracuj.pl w Grupie Pracuj.

Firma postawiła na personalizację, modułowość oraz bardziej przejrzysty design. Sporo zmian dotyczy również korzystania z pracuj.pl na urządzeniach mobilnych. - Po wstępnych badaniach użytkowników już wiemy, że dzięki wprowadzonym zmianom zarówno współczynnik otwarć ofert, jak i składanych przez użytkowników dokumentów aplikacyjnych wzrosły w skali procentowej dwucyfrowo. To potwierdzenie rosnącej efektywności zarówno z punktu widzenia kandydatów, jak i rekruterów - dodaje Kuźniewicz.
Portal, z którego korzysta 40 000 rekruterów przygotował również nowe rozwiązania dla pracodawców zamieszczających na nim ogłoszenia o pracę. Nowa strona główna daje możliwość wyróżnienia ofert.
Portale kończą się?
W kontekście zmian warto przypomnieć niedawną dyskusję, jaką na portalu LinkedIn prowadzili przedstawiciele branży HR. Mowa właśnie o zasadności funkcjonowania we współczesnym świecie portali z ogłoszeniami o pracę.


KOMENTARZE (0)