PARTNERZY PORTALU partner portalu partner portalu partner portalu partner portalu

Praca w telewizji, show-biznes: Jak się wybić i odnieść sukces w mediach?

Ciekawa osobowość jest niezbędna do osiągnięcia sukcesu w mediach. Tylko charyzma pozwoli pokonać tę barierę w postaci ekranu telewizora czy monitora komputera - mówi dziennikarz Krzysztof Ibisz.

Praca w telewizji, show-biznes: Jak się wybić i odnieść sukces w mediach?
Do trwałego zaistnienia w mediach i show-biznesie niezbędna jest przede wszystkim ciekawa, oryginalna osobowość (fot.
REKLAMA

• Zdaniem Krzysztofa Ibisza Niezbędna do osiągnięcia sukcesu w mediach jest przede wszystkim ciekawa osobowość.

• Tylko osoba obdarzona charyzmą zdoła zaistnieć w świadomości widzów - dodaje.

Interesują Cię biura, biurowce, powierzchnie coworkingowe i biura serwisowane? Zobacz oferty na PropertyStock.pl

• Ibisz nazywa to zbiciem szyby, która oddziela dziennikarza od odbiorców.

Krzysztof Ibisz należy do grona najpopularniejszych polskich dziennikarzy i prezenterów telewizyjnych. Na wizji pracuje od 1993 roku – zaczynał jako prowadzący program „5-10-15” w TVP, obecnie związany jest ze stacją Polsat. Jest kilkukrotnym laureatem nagrody Wiktora i Telekamery, m.in. w kategorii osobowość w rozrywce. Dziennikarz uważa, że do trwałego zaistnienia w mediach i show-biznesie niezbędna jest przede wszystkim ciekawa, oryginalna osobowość.

Czytaj też: Każdy może zostać aktorem i zdobyć popularność

– To jest coś, czego wszyscy szukają. Niektórzy mówią na to iskra boża, niektórzy talent, a ja w telewizji nazywam to zbiciem szyby, która jest między nami a widownią przed telewizorem – mówi Krzysztof Ibisz.

Zdaniem dziennikarza tylko charyzma pozwoli pokonać tę barierę w postaci ekranu telewizora czy monitora komputera. Prezenter, zarówno telewizyjny, jak i internetowy, musi bowiem zainteresować nie tylko stałych widzów swojego programu, lecz także osoby, które zajęte są innymi czynnościami, np. opieką nad dzieckiem czy gotowaniem obiadu. Gwiazdor Polsatu podkreśla, że w mediach pracuje jednak wiele osób nieobdarzonych magnetyczną osobowością.

Prezenter, zarówno telewizyjny, jak i internetowy, musi bowiem zainteresować nie tylko stałych widzów swojego programu, lecz także osoby, które zajęte są innymi czynnościami (Krzysztof Ibisz, fot.newseria.pl)
Prezenter, zarówno telewizyjny, jak i internetowy, musi bowiem zainteresować nie tylko stałych widzów swojego programu, lecz także osoby, które zajęte są innymi czynnościami (Krzysztof Ibisz, fot.newseria.pl)
PODOBAŁO SIĘ? PODZIEL SIĘ NA FACEBOOKU

Słowa kluczowe

Więcej

KOMENTARZE (0)

Do artykułu: Praca w telewizji, show-biznes: Jak się wybić i odnieść sukces w mediach?

Dodając komentarz, oświadczasz, że akceptujesz regulamin forum
REKLAMA
  • PARTNER SERWISU partner portalu

Nie przegap żadnej nowości!

Subskrybuj newsletter PulsHR.pl Zamawiając newsletter akceptujsz Politykę prywatności portalu


REKLAMA