Nationale-Nederlanden rozpoczęło nową kampanię rekrutacyjną. Akcja pod hasłem „Nie szukamy Pracowników” skupia się na znalezieniu zdolnych innowatorów z branży IT oraz partnerów, chętnych do pracy w centrali firmy i w sieci sprzedaży.

Kampania „Nie szukamy Pracowników”, która trwać będzie do końca bieżącego roku, ma na celu wzmocnienie wizerunku marki jako pracodawcy oraz wsparcie działań rekrutacyjnych. Jej ambasadorami zostały osoby zatrudnione w Nationale-Nederlanden, które wyróżniają się nieszablonowym i perspektywicznym myśleniem oraz wprowadzają kreatywne i niestandardowe pomysły w życie.
- Nationale-Nederlanden, jako firma z bogatym doświadczeniem i długą historią, oferuje stabilną pracę w dużej organizacji z zespołem, który chętnie dzieli się swoją wiedzą oraz doświadczeniem. Jednocześnie, stawia na kreatywność i przedsiębiorczość, nie boi się wyzwań, i ciągle chce się rozwijać. Właśnie dlatego hasło naszej najnowszej kampanii brzmi „Nie szukamy pracowników”. Szukamy innowatorów i partnerów – mówi Aleksandra Stasiak, specjalista ds. budowania wizerunku pracodawcy w Nationale-Nederlanden.
W pierwszej odsłonie kampania skierowana jest do osób zainteresowanych pracą w sieci sprzedaży oraz w pionie IT w biurze centralnym w Warszawie. Działania medialne obejmują głównie Warszawę, Poznań, Lublin, Wrocław, Łódź i Gdańsk.
Do potencjalnych kandydatów firma będzie docierać za pośrednictwem reklamy zewnętrznej, mediów społecznościowych i portali branżowych. Nationale-Nederlanden będzie również obecne na targach pracy oraz jako partner projektów studenckich.
Za kreację kampanii odpowiada agencja WALK Creative.

KOMENTARZE (0)