Praca w Grouponie? Doświadczenie nie jest wymagane, ale trzeba spełnić jeden warunek

- Stawiamy na awanse wewnętrzne, zatem rekrutujemy głównie od dołu. Największym wyzwaniem są dla nas stanowiska wymagające znajomości niektórych języków obcych – dotyczy to zarówno katowickiego, jak i warszawskiego rynku pracy - mówi Katarzyna Tomczyk, dyrektor HR w Groupon Polska.
REKLAMA


Puls HR Puls HR

Praca w Grouponie? Doświadczenie nie jest wymagane, ale trzeba spełnić jeden warunek

  • Centrum Usług Wspólnych w Katowicach zatrudnia około 300 osób.
  • Firma planuje dalsze rekrutacje - zarówno specjalistów obsługi klienta i wsparcia partnerów handlowych, jak i inżynierów koncentrujących się na optymalizacji procesów wewnętrznych.
  • Doświadczenie nie jest wymagane. Istotna jest jednak znajomość języków obcych.
  • - W Grouponie doceniamy przedsiębiorczość i rozumienie biznesu. Jest to jedna z naszych kluczowych wartości - mówi Katarzyna Tomczyk, dyrektor HR w Groupon Polska.

************

Planują państwo rozwinąć katowicki oddział i zwiększyć zatrudnienie. Ile osób może liczyć na pracę?

Katarzyna Tomczyk, dyrektor HR w Groupon Polska: - Centrum Usług Wspólnych w Katowicach otworzyliśmy w maju 2017 r. Obecnie zatrudniamy w nim około 300 osób, ale na tym nie poprzestajemy. Przestrzenie nowego biura mogą pomieścić łącznie do 420 osób, tak więc cały czas prowadzimy rekrutacje. Szukamy specjalistów obsługi klienta i wsparcia partnerów handlowych posługujących się językami angielskim, niemieckim oraz francuskim.

Stale powiększamy również nasz zespół inżynierów koncentrujący się na optymalizacji procesów wewnętrznych. Tu szukamy osób na stanowiska takie jak software engineers - conversational artificial intelligence and BOT development (CABOT), business analysts czy system support administrator.

Czy trudno znaleźć dobrego handlowca?

- Rekrutacja na stanowisko handlowca w branży e-commerce zawsze była wyzwaniem. Pytanie jednak, kogo szukamy. W Grouponie doświadczenie w sprzedaży nie jest warunkiem koniecznym. Nie boimy się inwestować w talenty i nierzadko zatrudniamy osoby o dużym potencjale i wyczuciu biznesu. Nasza oferta szkoleń pozwala na doskonalenie warsztatu pod okiem trenerów wewnętrznych z wieloletnim doświadczeniem, więc każdy prędzej czy później pozna tajniki sprzedaży.

Doświadczenie nie jest konieczne... Na jakie kompetencje zatem zwracają państwo uwagę?

- Doceniamy przedsiębiorczość i rozumienie biznesu. Jest to jedna z naszych kluczowych wartości. Współpracujemy z tysiącami małych przedsiębiorców, którzy niezwykle wnikliwie analizują podejmowane decyzje. Handlowcy nierzadko, by osiągnąć sukces, muszą wykazać się kreatywnością, efektywnym zarządzaniem oczekiwaniami klienta, jak również umiejętnym wykorzystywaniem umiejętności zespołu i planowaniem działań z dużym wyprzedzeniem. Myślę, że w tak dynamicznie zmieniającej się branży jak e-commerce podejmowanie wyzwań i umiejętność adaptacji do zmieniającego się rynku również będą kluczowe.

CZYTAJ DALEJ »
Podobał się artykuł? Podziel się!

REKLAMA

3 komentarzy. Kliknij aby dodać komentarz.

myszka 2018-09-05 12:46:35

ceny paliwa sa zalezne od kursu dolara amerykańskiego do złotówki czy relacji popyt-podaż. no i w ten sposob mamy w tej chwili coraz drozsze paliwo.

Zeglarz 2018-09-03 16:46:11

Chrońmy środowisko a przy tym nasze zdrowie! Auta elektryczne to przyszłość!

anty 2018-09-03 11:05:13

To dobra mobilizacja na przesiadkę na rower, oszczędność i aktywność to lubię!

Drodzy Użytkownicy!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych przetwarzamy Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.