Maciej Malski dołączył do zamiejscowego oddziału Polskiej Organizacji Turystycznej w Wieliczce, który odpowiada za obsługę i promocję Polskiego Bonu Turystycznego. Objął stanowisko dyrektora ds. administracyjno-organizacyjnych i promocji PBT.

- W Wieliczce powstał zamiejscowy oddział Polskiej Organizacji Turystycznej, którego pracownicy będą odpowiadali za realizację i promocję Polskiego Bonu Turystycznego.
- Właśnie poznaliśmy nazwisko dyrektora oddziału. Został nim Maciej Malski. Potrzebnych będzie jeszcze 50 pracowników.
- PBT to narzędzie stworzone dla ratowania polskiej branży turystycznej przed konsekwencjami koronawirusa.
Maciej Malski wywodzi się ze środowiska organizacji pożytku publicznego o charakterze społecznym i edukacyjnym. Przez 15 lat był związany ze Stowarzyszeniem „Siemacha”, gdzie pełnił m.in. funkcje koordynatora ds. pozyskiwania funduszy i promocji placówek statutowych oraz specjalisty ds. fundraisingu masowego. Zajmował stanowisko wiceprzewodniczącego zarządu tej organizacji oraz dyrektora biura ds. partnerów i działalności gospodarczej, zarządzał również działalnością sportowo – rekreacyjną w Małopolsce prowadząc wielofunkcyjne obiekty sportowo – rekreacyjne. Jego dotychczasowe doświadczenie zawodowe obejmuje również funkcję pełnomocnika rektora ds. rozwoju Akademii Wychowania Fizycznego w Krakowie.
Specjalizuje się w działaniach z zakresu m.in. public relations, doradztwa, zarządzania instytucjami i projektami, public affairs, mediacji biznesowych, organizacji wydarzeń i pracy z liderami.
W siedzibie POT w Wieliczce jako dyrektor ds. administracyjno – organizacyjnych i promocji będzie koordynował zadania związane z promocją Bonu Turystycznego wśród beneficjentów i przedsiębiorców. Będzie także odpowiedzialny za budowanie wizerunku wielickiego biura, które jest obecnie główną jednostką kontrolującą wdrażanie programu wsparcia polskich rodzin i firm z sektora turystyki.
- Zależy nam na tym, żeby jak najwięcej osób uprawnionych do otrzymania Bonu Turystycznego poznało zasady funkcjonowania programu i skorzystało z możliwości wypoczynku, a do tego potrzebna jest szeroka promocja tego rozwiązania m.in. poprzez kampanie informacyjne i bieżącą komunikację. Naszym celem jest także zachęcanie przedsiębiorców do rejestracji w systemie i oferowania usług turystycznych dla rodzin z dziećmi, dlatego będziemy koncentrować się na projektach skierowanych do tej grupy odbiorców - mówi Maciej Malski, dyrektor w Polskiej Organizacji Turystycznej.


KOMENTARZE (0)