• Amazon i Zalando wprowadziły się do Szczecina. Łącznie obie firmy szukają 2 tys. pracowników.
• Miasto im w tym pomaga. Ruszyła kampania "Szczecin Rekrutuje".

- Czasy się zmieniły. Dziś to nie pracownik szuka pracodawcy tylko pracodawca ma problem ze znalezieniem pracowników - mówi Piotr Krzystek, prezydent Szczecina. – Dla miasta jest to naturalne, że musimy wesprzeć nowych inwestorów w tych poszukiwaniach. Kilka tysięcy nowych miejsc pracy to niebagatelna liczba - dodaje.
Kampania jest skierowana do mieszkańców czterech województw: zachodniopomorskiego, pomorskiego, lubuskiego i wielkopolskiego. Ma na celu zwrócić uwagę na Szczecin, jako na miasto, o którym warto pomyśleć poszukując pracy i być może rozważyć relokację.

Od poniedziałku (16 stycznia) do końca miesiąca miasto będzie promować się w mediach i na billboardach, kierując do serwisu kampanii www.kariera.szczecin.eu. To właśnie tu można znaleźć informacje na temat akcji oraz 34 kluczowych firm i instytucji, które rekrutują w Szczecinie i zaangażowały się w akcję. Są to między innymi: Amazon, Zalando, KK Wind Solutions, Asseco Data Systems i home.pl.
- Chcieliśmy zebrać w jednym miejscu większość ofert pracy, które są obecnie dostępne w naszym regionie. Pozwoli to mieszkańcom na szybkie i skuteczne ich przeglądanie – mówi Marek Kubik, prezes Agencji Rozwoju Metropolii Szczecińskiej, która zajęła się organizacją oraz promocją kampanii. Łączny jej koszt to 90 tys. zł.


KOMENTARZE (0)