Polska Grupa Zbrojeniowa uruchomiła prestiżowy program stypendialny dla wybitnych studentów. To jeden z elementów programu budowy marki pracodawcy z wyboru.

W pierwszej kolejności wsparcie skierowane jest do studentów Akademii Sztuki Wojennej. Na stypendium w wysokości 9 tys. zł (netto) może liczyć wyłącznie 10 najlepszych słuchaczy. By mieć szansę o ubieganie się o nie, trzeba mieć średnią ocen co najmniej 4 oraz pochwalić się wybitnymi osiągnięciami naukowymi.
- Uatrakcyjniamy naszą ofertę, ale kierujemy ją do konkretnych specjalistów – mówi Małgorzata Konopacka, kierująca Biurem Zarządzania Zasobami Ludzkimi w PGZ. – Szukamy ekspertów, którzy chcą z nami związać się na długo i aktywnie uczestniczyć w życiu spółki, bo taki jest ich świadomy wybór. Oczekujemy przede wszystkim specjalistycznej wiedzy i wysokiego zaangażowania w realizację projektów, bo naszą kluczową wartością jest współpraca, która wyraża się w haśle „razem jesteśmy lepsi”.
To pierwszy z projektów, który składa się na program budowy marki pracodawcy skierowany do studentów. Współpraca z uczelniami wyższymi, wojskowymi i technicznymi, będzie stopniowo rozszerzana. PGZ planuje wprowadzić konkurs na wyłonienie najlepszych prac dyplomowych oraz prowadzić wspólne projekty dydaktyczne i badawczo-rozwojowe. W sumie cały program jest rozpisany na kilkanaście miesięcy i obejmuje ponad 20 projektów w obszarach EB, rozwoju i edukacji, a także wprowadzania wspólnych dla grupy kapitałowej standardów kompetencyjnych.
Współpraca ze studentami, to jedno z kilku najnowszych przedsięwzięć PGZ. Grupa rozpoczęła również program HR-owy, który ma zapewnić spółce stały rozwój oraz pozyskiwanie najlepszych kadr. Działania adresowane są zarówno do 17,5 tys. pracowników grupy, jak i do uczestników rynku pracy – ekspertów, specjalistów, absolwentów oraz studentów. Cel? Utrzymanie w ramach całej grupy kapitałowej kluczowych kompetencji i kwalifikacji zawodowych.



KOMENTARZE (0)