PARTNERZY PORTALU partner portalu partner portalu partner portalu partner portalu

POLOmarket w Koalicji na Rzecz Przyjaznej Rekrutacji: Dbamy o „candidate experience”

  • Autor: JS
  • 5 lip 2017 19:50

Przystępując w czerwcu br. do Koalicji na Rzecz Przyjaznej Rekrutacji POLOmarket zobowiązał się do przestrzegania Kodeksu Dobrych Praktyk Przyjaznej Rekrutacji, którego celem jest promowanie dobrych praktyk i tworzenie standardów w rekrutacji.

POLOmarket w Koalicji na Rzecz Przyjaznej Rekrutacji: Dbamy o „candidate experience”
Celem Koalicji na Rzecz Przyjaznej Rekrutacji jest promowanie dobrych praktyk w rekrutacji (fot. polomarket.pl)
REKLAMA

– Co roku nasz dział rekrutacji odbywa kilkaset rozmów z kandydatami. Jako pracodawca bardzo poważnie i z szacunkiem traktujemy wszystkich potencjalnych przyszłych pracowników i uważamy, że każdemu należy się informacja na każdym etapie procesu rekrutacyjnego. Już wcześniej dbaliśmy o tzw. „candidate experience”, dlatego przystąpienie do programu było dla nas naturalnym krokiem – mówi Natalia Rapczyńska, kierownik ds. rekrutacji i employer brandingu w POLOmarkecie.

Celem Koalicji na Rzecz Przyjaznej Rekrutacji jest promowanie dobrych praktyk w rekrutacji i tworzenie standardów w tym zakresie, biorąc pod uwagę dbałość o relacje z kandydatami i ich wrażenia z procesu rekrutacji. Na potrzeby programu stworzono kodeks dobrych praktyk, które dotyczą m.in. sposobu komunikacji z kandydatem podczas rekrutacji i po jej zakończeniu, rzetelnego przygotowania przez pracodawcę do procesu rekrutacji, czytelności oferty pracy, zachowania poufności danych kandydata czy szacunku dla wszystkich kandydatów.

Interesują Cię biura, biurowce, powierzchnie coworkingowe i biura serwisowane? Zobacz oferty na PropertyStock.pl

Koalicja na Rzecz Przyjaznej Rekrutacji została powołana w czerwcu 2013 roku. Dotychczas do akcji przystąpiło ponad 320 pracodawców, którzy dostrzegli potrzebę dbania o pozytywne wrażenia kandydatów na pracowników. Z badań StartWire wynika, że aż 77 proc. ankietowanych, którzy nie otrzymali odpowiedzi na swoją aplikację zmienia opinię o firmie na negatywną, a 58 proc. raczej nie kupi produktu czy usługi firmy, która nie zareagowała na ich aplikację. 

Materiał chroniony prawem autorskim - zasady przedruków określa regulamin.
PODOBAŁO SIĘ? PODZIEL SIĘ NA FACEBOOKU

KOMENTARZE (0)

Do artykułu: POLOmarket w Koalicji na Rzecz Przyjaznej Rekrutacji: Dbamy o „candidate experience”

Dodając komentarz, oświadczasz, że akceptujesz regulamin forum
REKLAMA
  • PARTNER SERWISU partner portalu

Nie przegap żadnej nowości!

Subskrybuj newsletter PulsHR.pl Zamawiając newsletter akceptujsz Politykę prywatności portalu


REKLAMA