People - working together: nowe logo, strona www i strategia agencji doradztwa personalnego

Nowe logo, identyfikacja wizualna oraz odświeżona witryna internetowa - agencja pośrednictwa pracy People przeobraziła się zewnętrznie i wewnętrznie na swoje 20. urodziny.
REKLAMA


Puls HR Puls HR

People - working together: nowe logo, strona www i strategia agencji doradztwa personalnego

Gdy spojrzeliśmy na siebie zobaczyliśmy młodą firmę, która dorosła. Jasno zauważyliśmy, że jesteśmy już trochę inni niż  kilka lat temu. Było to dla nas ważne odkrycie i stanęliśmy jak chyba każdy 19-latek przed koniecznością odświeżenia swojego wizerunku. Nasza organizacja dzięki całemu procesowi odkryła się na nowo, odkryła swoje potencjały przykrywane codziennością i złapała świeży oddech na kolejne 20 lat - mówi Lucyna Pleśniar, prezes agencji People.

Mówiąc w ogromnym uproszczeniu, People zajmuje się uzupełnianiem luk kadrowych. Do tego nawiązuje nowy layout strony www.

- Różne kształty symbolizują dopasowanie się do specyficznych potrzeb pracodawców i pracowników. Całość łączy claim working together hasło, które w języku angielskim  rozumiane jest na dwa sposoby. Z jednej strony oznacza pracę razem, z drugiej strony, że rzeczy działają ze sobą. Tak jak elementy logo, te trzy światy  działają ze sobą: świat kandydatów, świat pracodawców i świat People, który spina te dwa pozostałe światy ze sobą - podkreśla Michał Janica, twórca projektu.

Czytaj też: "Ile chciałby pan/pani zarabiać?". Odpowiedź na to pytanie przysparza kandydatom najwięcej trudności

Firma zrezygnowała również z standardowych fotografii na swojej nowej stronie internetowej. Zastąpiły je ilustracje przygotowane przez Igora Kubika, absolwenta ASP w Warszawie, którego publikacje znaleźć można m.in. w "Przekroju".
 
- W People łączymy kandydatów i pracodawców. Nasz biznes opiera się na ludziach, którzy nie są dla nas anonimowi. Dlatego zdecydowaliśmy się, że nie chcemy pokazywać na naszej witrynie zdjęć stockowych, zdjęć osób, których nie znamy. Zamiast tego pojawiły się fantastyczne ilustracje Igora, które w doskonały sposób oddają idee stojące za People - zapewnia Janica.

Czytaj też: Work Service, Adecco i InterKadra: Na czym, i ile dokładnie, zarabiają agencje zatrudnienia w Polsce?

Zmiany z okazji 20-lecia istnienia firmy doczekał się też obecna w logotypie nazwa firmy. Nowa czcionka to zasługa graficzki Anny Wieluńskiej, zdobywczyni stypendium im. Beatrice Warde, ufundowanego przez firmę Monotype oraz Type Directors Club. Komunikację nowej odsłony People koordynuje agencja Walk PR.

Podobał się artykuł? Podziel się!

REKLAMA

Nie ma jeszcze komentarzy. Kliknij aby dodać komentarz.

Drodzy Użytkownicy!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych przetwarzamy Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.