PARTNERZY PORTALU partner portalu partner portalu partner portalu partner portalu

Papa John's, pizza: Sieć pizzerii wchodzi do Polski i chce płacić 2500 zł

Polska jest niezwykle fascynującym rynkiem, pizzę lubi 80 proc. populacji - podkreśla Chris Wynne, współwlaściciel i CEO PJ Western Investments, przedstawiciel Papa John's International na Europę.

Papa John's, pizza: Sieć pizzerii wchodzi do Polski i chce płacić 2500 zł
Z powodzeniem rozwijamy biznes w Rosji i na Białorusi, szukaliśmy więc innych okazji inwestycyjnych w centralnej Europie - podkreśla Chris Wynne. Fot. mat. prasowe
REKLAMA

• W grudniu działalność w Polsce rozpoczyna sieć pizzerii Papa John's, w ciągu 7-10 lat chce otworzyć nawet 100 lokali.

• W ciągu pięciu lat spółka ma zamiar zatrudnić 2-3 tysiące pracowników.

• Sieć nie chce podbierać pracowników konkurencji.

 

Dlaczego zdecydowaliście się zainwestować w Polsce?

Chris Wynne, współwlaściciel i CEO PJ Western Investments, przedstawiciel Papa John's International na Europę: – Polska jest niezwykle fascynującym rynkiem, pizzę lubi 80 proc. populacji. Polacy często zamawiają pizzę zarówno w restauracjach, jak i w dostawie. Jasne jest więc, że taki rynek jest dla nas atrakcyjny.

Z powodzeniem rozwijamy biznes w Rosji i na Białorusi, szukaliśmy więc innych okazji inwestycyjnych w centralnej Europie.

Polska ma dobrze rozwinięty i silny sektor rolniczy. Możemy wobec tego znaleźć tu do naszych produktów składniki bardzo wysokiej jakości. To dla nas bardzo ważne, ponieważ wysoka jakość składników jest dla nas priorytetem.

Czytaj też: Bot zastąpi sprzedawcę w... Pizza Hut

Połączenie tych czynników oraz tego, że – naszym zdaniem – polska gospodarka ma wielki potencjał do wzrostu w kolejnej dekadzie sprawiły, że tu jesteśmy.

Nie jest to pierwsza próba wejścia Papa John's do Polski.

– To nasza pierwsza próba. Pięć lat temu pojawiła się plotka, że chcemy zadebiutować na polskim rynku, ale to była błędna informacja.

Jakie cele stawia sobie Papa John's u progu wejścia do Polski?

– Pierwszy lokal powstanie przy ul. Kijowskiej na warszawskiej Pradze, otwarcie planujemy jeszcze w grudniu. W I kwartale 2018 uruchomimy 2-3 restauracje w Warszawie. Naszym celem jest 10-14 lokali w stolicy i 20-25 w całym kraju w pierwszych dwóch latach. Za pięć lat chcemy mieć w Polsce 40 restauracji.

Potencjał polskiego rynku szacujemy na 80-100 restauracji w całym kraju, łącznie z obiektami franczyzowymi. Taki pułap chcemy osiągnąć w ciągu 7 do 10 lat.

40 proc. restauracji ma działać na zasadzie franczyzy, przede wszystkim poza Warszawą.

Materiał chroniony prawem autorskim - zasady przedruków określa regulamin.
PODOBAŁO SIĘ? PODZIEL SIĘ NA FACEBOOKU

KOMENTARZE (2)

Do artykułu: Papa John's, pizza: Sieć pizzerii wchodzi do Polski i chce płacić 2500 zł

Dodając komentarz, oświadczasz, że akceptujesz regulamin forum
  • Beka z papa 2019-06-17 12:23:53

    Niechce podkupywac pracowników? Hahaha a jak lechman stał pod lokalami konkurencji i płaszczyl się że da zlowieke więcej jak się do niego przejdzie?

  • IMHO 2017-12-12 07:27:29

    2500 zł? Chyba tygodniowo. Nie przewiduję sukcesu tej firmie.

Redakcja poleca

Nie przegap żadnej nowości!

Subskrybuj newsletter PulsHR.pl Zamawiając newsletter akceptujsz Politykę prywatności portalu


REKLAMA

Drogi Użytkowniku!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych możemy przetwarzać Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. O celach tego przetwarzania zostaniesz odrębnie poinformowany w celu uzyskania na to Twojej zgody. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane dodatkowo jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.