- KDS
- •8 gru 2022 10:47
Na rynku pojawiła się nowa agencja rekrutacyjna. Digital Hunters będzie rekrutować managerów digital marketingu.

- Agencję Digital Hunters założył Marcin Michalski, były członek zarządu Cube Group.
- Firma postawiła przed sobą jasny cel - uprościć proces rekrutacji z punktu widzenia zatrudniającego.
- Stworzyliśmy unikalny proces weryfikacji kluczowych kompetencji niezbędnych do skalowania praktycznie każdego biznesu za pomocą digital marketingu - zdradza Marta Lińska, która tworzy zespół nowej agencji.
– Swoje doświadczenie i kontakty w obszarze digital marketingu chcę przekazać tym, którzy szukają wysokiej klasy managerów na bardzo trudnym rynku pracy i we wcale nie łatwiejszym otoczeniu gospodarczym. Specjaliści od digital marketingu muszą mierzyć się z niższymi budżetami, ale na pewno nie mniejszymi celami sprzedażowymi. W związku z tym firmy potrzebują jeszcze skuteczniejszych, bardzo elastycznych i zwinnych managerów, którzy poradzą sobie z takim wyzwaniem. O ekspertów tego kalibru jest bardzo trudno na rynku i tylko przeprowadzona w przemyślany sposób rekrutacja może zaspokoić potrzeby firm – przekonuje Marcin Michalski.
Czytaj więcej: Dużo zmian od nowego roku. Więcej przerw w pracy, dłuższy urlop, dwie pewne podwyżki
Prosty proces rekrutacyjny
Agencja Digital Hunters chce uprościć proces rekrutacji z punktu widzenia zatrudniającego. Główne zadanie jest jednak nieco inne. Chodzi o zbudowanie długotrwałej współpracy pomiędzy pracownikiem i pracodawcą, która przełoży się na realizację celów biznesowych.
– Firmy potrzebują stabilnych kadr, aby realizować cele długofalowe. To wymaga zmiany w podejściu do procesu rekrutacyjnego. Nie działamy jak regularny headhunter, który sprawdza CV i prowadzi krótką rozmowę, badając motywację do zmiany pracy. Taki sposób prowadzenia rekrutacji realizuje tylko cel finansowy obu stron i tak naprawdę dla head huntera nie jest ważne czy manager zostanie w firmie na dłużej. Od Digital Hunters przedstawiciele firm nie dostaną nawet CV kandydatów, bo z reguły nic ciekawego z niego nie wyczytają. Natomiast klienci agencji zostaną zaproszeni na spotkanie ze szczegółowo wyselekcjonowanymi kandydatami, którzy spełnią kluczowe kryteria najpierw omówione z przedstawicielami firmy – podkreśla Marcin Michalski.


KOMENTARZE (1)