NFON AG, europejski dostawca głosowej komunikacji biznesowej z chmury, rozszerza swoją działalność w Europie Środkowo-Wschodniej i otwiera nowe biuro w Warszawie.

- Procesy transformacji, które zachodzą obecnie na rynku Europy Środkowo-Wschodniej, wskazują na ogromny potencjał wzrostu dla rozwiązań telefonii z chmury w nadchodzących latach. Praca zdalna nie zniknie w najbliższym czasie, a firmy - zarówno małe, jak i duże - zwiększają swoją obecność w świecie cyfrowym, wykorzystując kanały internetowe do pozyskiwania nowych klientów i utrzymywania z nimi kontaktu. Jest więc oczywiste, że lokalne firmy będą potrzebowały jak największego wsparcia. Cieszymy się, że będziemy mogli pomagać firmom z Polski, Słowenii i Chorwacji jeszcze skuteczniej niż kiedykolwiek wcześniej - wyjaśnia Gernot Hofstetter, dyrektor NFON GmbH w Austrii i Europie Środkowo-Wschodniej.
Z badań rynku wynika, że dziś blisko 90 proc. firm z Polski, Słowenii i Chorwacji nie korzysta z komunikacji w chmurze. Przewiduje się, że do 2025 roku 16 proc. firm w Polsce, 25 proc. w Chorwacji i 30 proc. w Słowenii postawi na takie rozwiązanie.
- Rosnące zapotrzebowanie na telefonię w chmurze w regionie Europy Środkowo-Wschodniej nie pozostaje bez odpowiedzi. Wraz z naszymi partnerami jesteśmy w stanie zaoferować przedsiębiorstwom niezawodne i łatwe w użyciu rozwiązania, które przyspieszają cyfrową transformację lokalnych firm, a tym samym przyspieszają tempo rozwoju europejskiego rynku i lokalnych gospodarek - dodaje Gernot Hofstetter.
Otwarcie biura w Warszawie ma zwiększyć aktywność korzystania z rozwiązań chmurowych w Europie Środkowo-Wschodniej. Warszawskie biuro będzie pierwszym biurem firmy w regionie.
- W ramach ekspansji i otwarcia biura w Warszawie, NFON rozpoczyna działania rekrutacyjne, docelowo do naszego zespołu dołączy 13 nowych pracowników. Z naszym biurem w Warszawie i świetnymi specjalistami jesteśmy gotowi do realizacji naszych ambicji rozwojowych. Wejście na rynek CEE napawa nas dumą i oznacza, że możemy nadal dostarczać telefonię w chmurze firmom, niezależnie od ich wielkości czy branży, w której działają, na jeszcze większej liczbie rynków oraz wspierać je w rozwoju - dodaje Hofstetter.



KOMENTARZE (0)