Pokolenie Y jest bardzo efektywne, jeśli chodzi o pracę. Oczekuje awansów, rozwoju i chce być doceniane - ocenia Renata Prys, dyrektor działu people w McDonald's. Jak dodaje lubią też widzieć swoją cegiełkę w budowaniu sukcesu.
- Autor:Justyna Koc
- •15 maj 2018 12:49

W 2025 r. 75 proc. osób na rynku pracy będą stanowili milenialsi - wynika z badania Deloitte. Firmy muszą więc przygotować się na zarządzanie młodym pokoleniem. W McDonald's 60 proc. pracowników to osoby poniżej 24 roku życia.
- Młode osoby cenią zrównoważony styl życia, ale to nie oznacza, że punkt 16.00 uciekają z pracy. Pokolenie Y jest bardzo efektywne, jeśli chodzi o pracę. Oczekuje awansów, rozwoju i chce być doceniane - ocenia Renata Prys, dyrektor działu people w McDonald's.
Jak dodaje Renata Prys, w polskiej kulturze na co dzień nie pamiętamy o słowie "dziękuję", z kolei dla milenialsów pochwała jest bardzo istotna - jest ich motywatorem do pracy.
- Milenialsi lubią widzieć swoją cegiełkę w budowaniu sukcesu. Tego się uczymy i rozmawiamy z menedżerami, by o tym nie zapominali - dodaje.
McDonald's umożliwia również awanse. 90 proc. menedżerów spółki zaczynało od pracy w restauracji, natomiast najmłodszy kierownik ma 18 lat.
- Młodzi cenią również doceniają elastyczność - możliwość połączenia świata nauki z pracą oraz pasją - dodaje Prys.
Artykuł powstał podczas sesji "Rynek pracy - suma wyzwań", która odbyła się na Europejskim Kongresie Gospodarczym.


KOMENTARZE (1)