Metropolitalne Targi Pracy Pomorza. W strefie pracy będzie czekało prawie 100 firm

VII Metropolitalne Targi Pracy odbędą się 18 kwietnia w Gdańsku. To nie tylko okazja do zapoznania się z ofertą firm. Fotograf zrobi profesjonalne zdjęcie do CV, a specjaliści HR pomogą dopracować dokumenty aplikacyjne i zdradzą tajniki rozmów kwalifikacyjnych. Będzie też okazja, by dowiedzieć się, jak przekłuć pasję w biznes i założyć własną firmę.
REKLAMA


Puls HR Puls HR

Metropolitalne Targi Pracy Pomorza. W strefie pracy będzie czekało prawie 100 firm

PODZIEL SIĘ


Autor: AKC

17 kwi 2018 9:52


  • Blisko 100 firm będzie czekało na potencjalnych pracowników podczas Metropolitalnych Targów Pracy Pomorza w AmberExpo.
  • Organizatorzy imprezy przygotowali kilka stref tematycznych, w których każdy znajdzie coś dla siebie.
  • Podczas targów można będzie napisać CV, porozmawiać ze specjalistą od HR, którzy doradzą jak dobrze zaprezentować się podczas rozmowy o pracę.


Metropolitalne Targi Pracy Pomorza to jedna z obowiązkowych imprez nie tylko dla poszukujących nowego zatrudnienia, to także inspirująca propozycja dla osób, które myślą o założeniu działalności gospodarczej lub dopiero planują karierę zawodową. Targi w AmberExpo podzielono na kilka stref tematycznych, w których każdy znajdzie coś dla siebie.

Strefa pracy – prawie 100 firm

Na targach nie zabraknie zarówno znanych i cenionych firm, jak i lokalnych przedsiębiorców. Nowych pracowników szukać będzie prawie 100 firm. To m.in. Lotos, Poczta Polska, Kemira, Carrefour, State Street Bank, Arla, Solid Security czy Grupa GPEC, Biedronka, Nationale-Nederlanden, i LPP (właściciel m.in. marki Reserved, Cropp, House). Łącznie zaprezentują około 3000 ofert pracy. Szczególnie poszukiwani są elektrycy, kierowcy, magazynierzy, pracownicy obsługi klienta, sprzedawcy, specjaliści IT oraz księgowi.

Strefa pracy letniej

Targi powinni zainteresować też wszystkich szukających pracy na wakacje. 18 wystawców reprezentować będzie głównie sektor gastronomiczny, rozrywkowy oraz hotelarski. Wśród prezentowanych ofert zatrudnienia znajdą się propozycje dla m.in. kelnerów, recepcjonistów, barmanów i kucharzy.

Czytaj też: Zarobki kelnerów poszły w górę, ale wymagania restauratorów też

Strefa rozwoju – Aleja Rekrutacji, profesjonalne fotografie i szukanie talentów

W tej części targów profesjonalni rekruterzy będą udzielać rad, jak napisać dobre CV, jak zainteresować potencjalnego pracodawcę i jak zaprezentować się na rozmowie kwalifikacyjnej. Na stanowisku fotografa będzie można wykonać profesjonalne zdjęcie do dokumentów aplikacyjnych. Pracownicy Centrum Rozwoju Talentów będą udzielać wskazówek dotyczących rozwoju i predyspozycji zawodowych. Z myślą o młodzieży zorganizowany będzie event pod hasłem „POWER 2 WORK", który promuje Program Operacyjny Wiedza Edukacja Rozwój, ukierunkowany na wsparcie osób do 30. roku życia. Zainteresowani dowiedzą się o możliwościach, jakie dają fundusze europejskie w zakresie podnoszenia kwalifikacji zawodowych oraz zdobywanie nowych umiejętności i kompetencji.

Strefa biznesu – czy warto założyć własną firmę?

CZYTAJ DALEJ »
Podobał się artykuł? Podziel się!

REKLAMA

Nie ma jeszcze komentarzy. Kliknij aby dodać komentarz.