PARTNERZY PORTALU partner portalu partner portalu partner portalu partner portalu

McDonald's sięga w rekrutacji po Snapchat

  • Autor: GP
  • 13 cze 2017 13:40

W USA McDonald's chce znaleźć ćwierć miliona pracowników za pomocą rekrutacji przez aplikację SnapChat.

McDonald's sięga w rekrutacji po Snapchat
McDonald's to światowy synonim sukcesu marki restauracji typu fast food. (fot. unsplash.com)
REKLAMA

W poniedziałek (12 czerwca) CNN podał niecodzienną informację. Amerykańska stacja ustaliła, że w nowej akcji rekrutacyjnej w USA McDonald będzie starał się pozyskać pracowników do pracy w restauracjach  przez aplikację mobilną Snapchat.

Plan jest bardzo ambitny, bo rekrutacja przez internetową platformę do dzielenia się zdjęciami ma zapewnić aż 250 tysięcy pracowników.

Interesują Cię biura, biurowce, powierzchnie coworkingowe i biura serwisowane? Zobacz oferty na PropertyStock.pl

W oświadczeniu wystosowanym do amerykańskich mediów zainteresowanych tematem McDonald's stwierdza, że do takiego działania zmusza firmę trend w komunikacji, jakim obecnie posługuje się młode pokolenie. To właśnie osoby w najniższych grupach wiekowych są adresatami oferty pracy w restauracjach sieci.

Jez Langhorn z McDonalda zaznacza, że sieć chce, by pierwszą pracą wielu młodych ludzi w USA była właśnie ta w restauracjach fast food spod znaku "żółtego M".

Akcja rekrutacyjna będzie miała postać dziesięciosekundowych klipów video przesyłanych do odbiorców - użytkowników aplikacji.

Praca w McDonald's o której mowa to zwykle posady dorywcze, na lato kiedy rośnie zapotrzebowanie np. w turystyce i związanej z nią gastronomii. Kandydaci powinni mieć od 16 do 24 lat.

W USA w restauracjach McDonald's pracuje imponująca liczba 850 tysięcy pracowników.

 

Materiał chroniony prawem autorskim - zasady przedruków określa regulamin.
PODOBAŁO SIĘ? PODZIEL SIĘ NA FACEBOOKU

Słowa kluczowe

Więcej

KOMENTARZE (0)

Do artykułu: McDonald's sięga w rekrutacji po Snapchat

Dodając komentarz, oświadczasz, że akceptujesz regulamin forum
REKLAMA
  • PARTNER SERWISU partner portalu

Nie przegap żadnej nowości!

Subskrybuj newsletter PulsHR.pl Zamawiając newsletter akceptujsz Politykę prywatności portalu


REKLAMA