W USA McDonald's chce znaleźć ćwierć miliona pracowników za pomocą rekrutacji przez aplikację SnapChat.

W poniedziałek (12 czerwca) CNN podał niecodzienną informację. Amerykańska stacja ustaliła, że w nowej akcji rekrutacyjnej w USA McDonald będzie starał się pozyskać pracowników do pracy w restauracjach przez aplikację mobilną Snapchat.
Plan jest bardzo ambitny, bo rekrutacja przez internetową platformę do dzielenia się zdjęciami ma zapewnić aż 250 tysięcy pracowników.
W oświadczeniu wystosowanym do amerykańskich mediów zainteresowanych tematem McDonald's stwierdza, że do takiego działania zmusza firmę trend w komunikacji, jakim obecnie posługuje się młode pokolenie. To właśnie osoby w najniższych grupach wiekowych są adresatami oferty pracy w restauracjach sieci.
Jez Langhorn z McDonalda zaznacza, że sieć chce, by pierwszą pracą wielu młodych ludzi w USA była właśnie ta w restauracjach fast food spod znaku "żółtego M".
Akcja rekrutacyjna będzie miała postać dziesięciosekundowych klipów video przesyłanych do odbiorców - użytkowników aplikacji.
Praca w McDonald's o której mowa to zwykle posady dorywcze, na lato kiedy rośnie zapotrzebowanie np. w turystyce i związanej z nią gastronomii. Kandydaci powinni mieć od 16 do 24 lat.
W USA w restauracjach McDonald's pracuje imponująca liczba 850 tysięcy pracowników.



KOMENTARZE (0)