PARTNERZY PORTALU partner portalu partner portalu partner portalu partner portalu

McDonald’s rusza z nową kampanią wizerunkową. Bohaterami pracownicy firmy

  • Katarzyna Domagała-Szymonek
    KDS
  • 1 paź 2019 14:06

Sieć restauracji McDonald's ruszyła z kampanią wizerunkową. Do udziału w niej zaproszono osoby aktualnie zatrudnione w firmie, czyli najbardziej wiarygodnych ambasadorów marki.

McDonald’s rusza z nową kampanią wizerunkową. Bohaterami pracownicy firmy
Fot. shutterstock
REKLAMA
  • McDonald’s nie po raz pierwszy w komunikacji sięga po historie pracowników.
  • Opierając się na prawdziwych historiach, zyskujemy wiarygodność, pokazujemy prawdziwy obraz pracy - podkreśla Renata Prys, dyrektor HR w McDonald's.
  • Restauracyjny gigant jest jedną z wielu firm, które w ostatnich miesiącach w kampaniach wsparły się swoimi pracownikami.

- Jesteśmy zadowoleni z wyników poprzednich kampanii i kontynuujemy realizację strategii. W ostatnim roku udało nam się znacząco podnieść liczbę aplikacji spływających w odpowiedzi na nasze ogłoszenia, o ponad 6 proc. zwiększyliśmy zatrudnienie w restauracjach McDonald's w Polsce, tworząc 1500 nowych miejsc pracy. Opierając się na prawdziwych historiach, zyskujemy wiarygodność, pokazujemy prawdziwy obraz pracy. Wiemy, że to trafia do naszych kandydatów - komentuje Renata Prys.

fot. materiały prasowe
fot. materiały prasowe

Interesują Cię biura, biurowce, powierzchnie coworkingowe i biura serwisowane? Zobacz oferty na PropertyStock.pl

Najnowsza kampania prowadzona jest wielotorowo. Agencja MJCC (poza nią kampanię realizuje też OMD i DDB Warszawa), która odpowiada za stworzenie kampanii starała się uwzględnić potrzeby potencjalnych pracowników należących do takich grup, jak młodociani, studenci, dojrzali kandydaci czy osoby z niepełnosprawnością.

Czytaj więcej: Biedronka, McDonald's, Aviva czy Diesel. Zobacz najciekawsze kampanie i akcje 2019 roku

Kampania potrwa do listopada i obejmie reklamy w telewizji, spoty radiowe, działania online, outdoor, a także projekt contentowy w prasie kobiecej i poradnikowej. Równolegle publikacje będą ukazywały się w kluczowych mediach biznesowych.

Materiał chroniony prawem autorskim - zasady przedruków określa regulamin.
PODOBAŁO SIĘ? PODZIEL SIĘ NA FACEBOOKU

KOMENTARZE (0)

Do artykułu: McDonald’s rusza z nową kampanią wizerunkową. Bohaterami pracownicy firmy

Dodając komentarz, oświadczasz, że akceptujesz regulamin forum
REKLAMA
  • PARTNER SERWISU partner portalu

Nie przegap żadnej nowości!

Subskrybuj newsletter PulsHR.pl Zamawiając newsletter akceptujsz Politykę prywatności portalu


REKLAMA