Sieć restauracji McDonald's ruszyła z kampanią wizerunkową. Do udziału w niej zaproszono osoby aktualnie zatrudnione w firmie, czyli najbardziej wiarygodnych ambasadorów marki.
- McDonald’s nie po raz pierwszy w komunikacji sięga po historie pracowników.
- Opierając się na prawdziwych historiach, zyskujemy wiarygodność, pokazujemy prawdziwy obraz pracy - podkreśla Renata Prys, dyrektor HR w McDonald's.
- Restauracyjny gigant jest jedną z wielu firm, które w ostatnich miesiącach w kampaniach wsparły się swoimi pracownikami.
- Jesteśmy zadowoleni z wyników poprzednich kampanii i kontynuujemy realizację strategii. W ostatnim roku udało nam się znacząco podnieść liczbę aplikacji spływających w odpowiedzi na nasze ogłoszenia, o ponad 6 proc. zwiększyliśmy zatrudnienie w restauracjach McDonald's w Polsce, tworząc 1500 nowych miejsc pracy. Opierając się na prawdziwych historiach, zyskujemy wiarygodność, pokazujemy prawdziwy obraz pracy. Wiemy, że to trafia do naszych kandydatów - komentuje Renata Prys.

Najnowsza kampania prowadzona jest wielotorowo. Agencja MJCC (poza nią kampanię realizuje też OMD i DDB Warszawa), która odpowiada za stworzenie kampanii starała się uwzględnić potrzeby potencjalnych pracowników należących do takich grup, jak młodociani, studenci, dojrzali kandydaci czy osoby z niepełnosprawnością.
Czytaj więcej: Biedronka, McDonald's, Aviva czy Diesel. Zobacz najciekawsze kampanie i akcje 2019 roku
Kampania potrwa do listopada i obejmie reklamy w telewizji, spoty radiowe, działania online, outdoor, a także projekt contentowy w prasie kobiecej i poradnikowej. Równolegle publikacje będą ukazywały się w kluczowych mediach biznesowych.


KOMENTARZE (0)