PARTNERZY PORTALU partner portalu partner portalu

Rekrutacja: Małe agencje zatrudnienia potrafią walczyć o klientów

Nie tylko duże agencje takie jak Work Service, Adecco, Manpower, Hays czy Randstad odnoszą dziś sukces.

Rekrutacja: Małe agencje zatrudnienia potrafią walczyć o klientów
Małe agencje stawiają na skuteczność i jakość działań. (Fot. Fotolia)
REKLAMA

Liczba agencji zatrudnienia z roku na rok rośnie. Polska jest trzecim krajem w Europie pod tym względem (za Wielką Brytanią i Niemcami). Według Krajowego Rejestru Agencji Zatrudnienia, na dzień 1 stycznia 2016 roku w Polsce było zarejestrowanych 6079 podmiotów. Dla porównania, rok wcześniej liczba ta wynosiła 5157, a w 2014 r. – 4536.

Jak twierdzą eksperci, na rynku przeważają małe podmioty. Według szacunków Artura Ragana z Work Express, 80 proc. spośród zarejestrowanych 6 tys. agencji, to małe firmy bazujące na kilku projektach.

Interesują Cię biura, biurowce, powierzchnie coworkingowe i biura serwisowane? Zobacz oferty na PropertyStock.pl

Skuteczność i dobra jakość usług

Okazuje się, że małe agencje potrafią sobie dobrze radzić z walką o klientów - głównie poprzez stawianie na skuteczność i jakość działań. Jak twierdzi Maciej Michalewski, prezes agencji Lobo, biznes lubi konkrety, dlatego rekruterzy z jego firmy przedstawiają klientowi konkretne liczby, projekty i referencje.

- Jesteśmy bardzo pewni swoich umiejętności. Na spotkaniach z potencjalnymi partnerami pewność ta, która poparta jest konkretnymi wynikami, daje nam dużą siłę przebicia – komentuje Michalewski.

Jego zdanie podziela Roxana Lambert, właścicielka agencji headhunterskiej 2linesFusion. Jak twierdzi, jakość świadczonej usługi broni się sama. Agencja nie konkuruje o klientów poprzez zaniżenie cen. Oferuje rynkowe stawki.

Czytaj też: Na czym, i ile dokładnie, zarabiają agencje zatrudnienia w Polsce?

- Nie oczekujemy jednak, że klienci uwierzą nam na słowo, dlatego oferujemy rozliczenie na zasadzie success fee. Jeśli inna agencja, z którą klient współpracuje, przeprowadzi szybciej i lepiej rekrutację, wówczas pracodawca nie ponosi żadnych kosztów. Opłatę pobieramy dopiero wtedy, gdy zostanie zatrudniony nasz kandydat. Klient nie jest obarczony ryzykiem – przenosi się ono na nas i pozwala konkurować z dużymi agencjami – wyjaśnia.

Materiał chroniony prawem autorskim - zasady przedruków określa regulamin.
PODOBAŁO SIĘ? PODZIEL SIĘ NA FACEBOOKU

#whyoffice

#whyoffice Biuro to nie tylko adres 15 czerwca 2021 • 09:30
Debata Propertynews.pl, Propertydesign.pl, PulsHR.pl

Partnerzy

logotyp
logotyp
logotyp
logotyp
logotyp

KOMENTARZE (0)

Do artykułu: Rekrutacja: Małe agencje zatrudnienia potrafią walczyć o klientów

Dodając komentarz, oświadczasz, że akceptujesz regulamin forum

Nie przegap żadnej nowości!

Subskrybuj newsletter PulsHR.pl Zamawiając newsletter akceptujsz Politykę prywatności portalu


REKLAMA

Drogi Użytkowniku!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych możemy przetwarzać Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane dodatkowo jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do odwołania zgody oraz prawo sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl. Wycofanie zgody nie wpływa na zgodność z prawem przetwarzania dokonanego przed jej wycofaniem.

W dowolnym czasie możesz określić warunki przechowywania i dostępu do plików cookies w ustawieniach przeglądarki internetowej.

Jeśli zgadzasz się na wykorzystanie technologii plików cookies wystarczy kliknąć poniższy przycisk „Przejdź do serwisu”.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.