PARTNER PORTALU partner portalu

LPP szuka kreatywnych pracowników

Firma LPP, właściciel marek Reserved, Cropp, House, Mohito i Sinsay prowadzi największą w historii firmy internetową kampanię, promującą ją jako pracodawcę. Poszukuje projektantów, kupców mody, grafików i technologów odzieży.
REKLAMA


Puls HR Puls HR

LPP szuka kreatywnych pracowników

LPP rekrutuje obecnie pracowników na kluczowe stanowiska w działach przygotowania produktu. Poszukiwane są osoby chcące rozwijać się w branży modowej na stanowiskach projektantów, kupców mody, grafików i technologów odzieży. Firma, której zaplecze projektowe mieści się w Gdańsku oraz Krakowie, obok licznych benefitów, oferuje także wsparcie relokacyjne dla nowych pracowników.

Głównym celem kampanii reklamowej i działań PR jest promowanie wizerunku firmy, jako atrakcyjnego pracodawcy w strategicznych z punktu widzenia rozwoju przedsiębiorstwa grupach zawodowych, wśród osób będących na różnych etapach drogi zawodowej – od doświadczonych specjalistów, przez absolwentów szkół odzieżowych oraz akademii sztuk pięknych, aż po młode osoby zainteresowane modą i projektowaniem odzieży.

– Praca w dużej firmie, takiej jak nasza, części osób z sektora kreatywnego bardziej niż z twórczym zajęciem, które daje realny wpływ na  popularyzowanie trendów, kojarzyć mogłaby się z korporacyjnymi normami i stylem bycia – mówi Sławomir Ronkowski, dyrektor działukomunikacji korporacyjnej i zrównoważonego rozwoju.

– Zapraszając szerokie grono odbiorców kampanii do poznania kulisów naszej pracy, chcemy pokazać, że praca u nas daje szansę ogromnego rozwoju i ułatwia poznanie branży modowej. I to właśnie osoby kreatywne, z dużym potencjałem znajdą tu pole do działania. Co istotne, atmosfera panująca w LPP w niczym nie przypomina stereotypowej korporacji. Przykładem jest już sam sposób ubierania się: kwintesencja luzu i indywidualnego wyrażanie siebie – wyjaśnia.

Gdzie kandydaci mogą szukać informacji?

W działaniach reklamowych postawiono na najbardziej rozpoznawalną markę LPP, stąd koncepcja „Reserved 5+” jako punkt wyjścia do pokazania firmy, poprzez historie jej pracowników. Fraza „5 z plusem” ma podwójne znaczenie – kojarzy się z rozwojem oraz osiągnięciami powyżej przeciętnej i jednocześnie zapowiada debiut szóstej marki LPP.

Integralnym elementem kampanii jest strona internetowa. W serwisie wykorzystano wizerunek oraz wypowiedzi pracowników. Znalazły się na niej również podstawowe informacje, które mogą przydać się osobom zainteresowanych pracą w LPP, a także mechanizm, dzięki któremu kandydaci mogą wysyłać swoje aplikacje na poszczególne stanowiska, do preferowanych przez siebie marek.

Działania reklamowe i współpraca z redakcjami portali realizowane są przez dział komunikacji korporacyjnej i zrównoważonego rozwoju we współpracy z działem HR. Za kreację i realizację działań w sieci w odpowiada agencja copuz.com, która od lat realizuje dla LPP internetowe kampanie na rynku polskim, a także w Rosji, na Ukrainie, w Czechach, Chorwacji oraz w Niemczech.

 

Podobał się artykuł? Podziel się!

REKLAMA

Nie ma jeszcze komentarzy. Kliknij aby dodać komentarz.

Drogi Użytkowniku!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych możemy przetwarzać Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. O celach tego przetwarzania zostaniesz odrębnie poinformowany w celu uzyskania na to Twojej zgody. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane dodatkowo jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.