Gdański gigant odzieżowy, firma LPP rozpoczął nową kampanię employer brandigową „Znajdź swoją drogę”. Jej bohaterami są pracownicy firmy. W LPP czeka obecnie 250 miejsc pracy.

- LPP rusza z kampanią „Znajdź swoją drogę”, w której przedstawia historię pracowników działów projektowych.
- Poza kreatywnością i zamiłowaniem do mody pracowników łączy brak wykształcenia kierunkowego.
- W ten sposób gdańska spółka zwraca uwagę na to, że ścieżka edukacji nie musi determinować drogi zawodowej.
LPP poszukuje kandydatów do pracy m.in. w zespołach projektowych
i sprzedażowych, zarówno w centrali w Gdańsku, jak i w biurach Krakowa i Warszawy.
- Obecnie poszukujemy ponad 100 pracowników do Działu Przygotowania Produktu, a także 150 osób, które będą wspierać zespół i rozwój marki Sinsay. Chodzi przede wszystkim o stanowiska asystenckie – kupca, grafika, projektanta, technologa, ale nie brakuje ofert dla osób z doświadczeniem. Rekrutacja obejmuje ponad 30 stanowisk z obszaru visual communication, takich jak fotograf czy stylista wnętrz - mówi Ewelina Lewandowska, liderka talent acquisition w LPP.
Nowa kampania LPP
W znalezieniu odpowiednich kandydatów pomóc ma najnowsza kampania employer brandingowa „Znajdź swoją drogę”. Za pomocą krótkich filmów, zrealizowanych przez Agencję Marketingową Płodni.com, LPP ukazuje historię pracowników swoich marek - młodszej projektantki Reserved oraz starszego projektanta House.
W ten sposób firma chce pokazać potencjalnym kandydatom, że wykształcenie nie jest barierą uniemożliwiającą wejście do branży fashion, a pasja, zaangażowanie oraz otwartość na zmiany pozwala spełniać zawodowe marzenia.
- Prognozy demograficzne wskazują, że w najbliższych dekadach będziemy świadkami spadku liczby młodych osób na rynku pracy. Już dziś mierzymy się z malejącym gronem kandydatów z wykształceniem artystycznym. Stąd dalsze uelastycznianie poszukiwań talentów, które mogłyby zasilić zespoły projektowe naszych brandów. Pomysł na obecną kampanię jest bezpośrednią odpowiedzią na te potrzeby – podkreśla Sławomir Ronkowski, dyrektor ds. komunikacji wewnętrznej i CSR w LPP.
Po jakich studiach praca w LPP


KOMENTARZE (0)