×

Subskrybuj newsletter
pulshr.pl

Zamów newsletter z najciekawszymi i najlepszymi tekstami portalu.

Podaj poprawny adres e-mail
  • Musisz zaznaczyć to pole
PARTNERZY PORTALU

LPP startuje z nową kampanią employer brandingową. Szuka ludzi z pasją

  • KDS
  • 29 sie 2022 14:35

Gdański gigant odzieżowy, firma LPP rozpoczął nową kampanię employer brandigową „Znajdź swoją drogę”. Jej bohaterami są pracownicy firmy. W LPP czeka obecnie 250 miejsc pracy.

LPP startuje z nową kampanią employer brandingową. Szuka ludzi z pasją
Umiejętności praktycznych nowi pracownicy LPP nabywają już w miejscu pracy (fot. LPP)
REKLAMA
  • LPP rusza z kampanią „Znajdź swoją drogę”, w której przedstawia historię pracowników działów projektowych.
  • Poza kreatywnością i zamiłowaniem do mody pracowników łączy brak wykształcenia kierunkowego.
  • W ten sposób gdańska spółka zwraca uwagę na to, że ścieżka edukacji nie musi determinować drogi zawodowej.

LPP poszukuje kandydatów do pracy m.in. w zespołach projektowych
i sprzedażowych, zarówno w centrali w Gdańsku, jak i w biurach Krakowa i Warszawy.

- Obecnie poszukujemy ponad 100 pracowników do Działu Przygotowania Produktu, a także 150 osób, które będą wspierać zespół i rozwój marki Sinsay. Chodzi przede wszystkim o stanowiska asystenckie – kupca, grafika, projektanta, technologa, ale nie brakuje ofert dla osób z doświadczeniem. Rekrutacja obejmuje ponad 30 stanowisk z obszaru visual communication, takich jak fotograf czy stylista wnętrz - mówi Ewelina Lewandowska, liderka talent acquisition w LPP.

Nowa kampania LPP

W znalezieniu odpowiednich kandydatów pomóc ma najnowsza kampania employer brandingowa „Znajdź swoją drogę”. Za pomocą krótkich filmów, zrealizowanych przez Agencję Marketingową Płodni.com, LPP ukazuje historię pracowników swoich marek - młodszej projektantki Reserved oraz starszego projektanta House.

W ten sposób firma chce pokazać potencjalnym kandydatom, że wykształcenie nie jest barierą uniemożliwiającą wejście do branży fashion, a pasja, zaangażowanie oraz otwartość na zmiany pozwala spełniać zawodowe marzenia.

- Prognozy demograficzne wskazują, że w najbliższych dekadach będziemy świadkami spadku liczby młodych osób na rynku pracy. Już dziś mierzymy się z malejącym gronem kandydatów z wykształceniem artystycznym. Stąd dalsze uelastycznianie poszukiwań talentów, które mogłyby zasilić zespoły projektowe naszych brandów. Pomysł na obecną kampanię jest bezpośrednią odpowiedzią na te potrzeby – podkreśla Sławomir Ronkowski, dyrektor ds. komunikacji wewnętrznej i CSR w LPP.

Po jakich studiach praca w LPP

Materiał chroniony prawem autorskim - zasady przedruków określa regulamin.
PODOBAŁO SIĘ? PODZIEL SIĘ NA FACEBOOKU

Zamów newsletter z najciekawszymi i najlepszymi tekstami portalu

KOMENTARZE (0)

Do artykułu: LPP startuje z nową kampanią employer brandingową. Szuka ludzi z pasją
Dodając komentarz, oświadczasz, że akceptujesz regulamin forum
REKLAMA

Nie przegap żadnej nowości!

Subskrybuj newsletter PulsHR.pl


REKLAMA