LinkedIn to już nie tylko internetowe CV

Czas przestać myśleć o LinkedIn jak o internetowym CV. To przeszłość. Profil w tym medium społecznościowym służy do budowania marki osobistej, może być narzędziem sprzedażowym. Może się stać platformą blogową, a artykuły w nim umieszczone będzie można wyszukać w wyszukiwarce - mówi w rozmowie z Archiconnect.pl Monika Gawanowska - strateg marki, oficjalny host spotkań LinkedInLocal w Białymstoku.
REKLAMA


Puls HR Puls HR

LinkedIn to już nie tylko internetowe CV

Jak mówi w rozmowie z serwisem Archiconnect.pl Monika Gawanowska, LinkedIn to medium społecznościowe dla profesjonalistów.

- Głównym założeniem portalu, poza możliwością szukania pracy oraz pracowników, jest nawiązywanie relacji biznesowych. Instagram, Pinterest czy Facebook to media, w których w większości prowadzona jest sprzedaż B2C – do konsumenta indywidualnego. Na LinkedIn również znajdziemy odbiorców indywidualnych, ale – z racji biznesowego charakteru portalu – dotrzemy z ofertą do firm. To ułatwia skalowanie biznesu - dodaje. 

Jej zdaniem pora przestać myśleć o LinkedIn jak o internetowym CV.

- To przeszłość. Profil w tym medium społecznościowym służy do budowania marki osobistej, może być narzędziem sprzedażowym. Może się stać platformą blogową, a artykuły w nim umieszczone będzie można wyszukać w wyszukiwarce - wylicza. - O czym pamiętać, kiedy zaczynamy przygodę z LinkedIn? O elementach, które budują pierwsze wrażenie. Są to zdjęcie profilowe, zdjęcie w tle, nagłówek i podsumowanie. To, jak uzupełnisz te sekcje, może zadecydować o tym, czy osoba odwiedzająca profil nawiąże z tobą kontakt.

Więcej o mocy serwisów społecznościowych w budowaniu zawodowej i osobistej marki, jak i o korzyściach, jakie może mieć architekt czy projektant z profilu na LinkedIn czytaj TUTAJ.

 

Podobał się artykuł? Podziel się!

REKLAMA

Nie ma jeszcze komentarzy. Kliknij aby dodać komentarz.

Drodzy Użytkownicy!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych przetwarzamy Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.