PARTNERZY PORTALU partner portalu partner portalu

Lidl startuje z nową kampanią. Chce zatrudnić 500 osób

Lidl Polska kontynuuje kampanię „Twoja praca na lata”. Tym razem działania prowadzone są pod hasłem „Mam umowę na bezpieczną przyszłość”. Na kandydatów czeka ponad 500 miejsc pracy w sklepach i magazynach.

  • Autor: jk
  • 23 sie 2021 14:38
Lidl startuje z nową kampanią. Chce zatrudnić 500 osób
W trakcie kampanii Lidl planuje zatrudnić 500 pracowników do swoich sklepów i magazynów (Fot. Shutterstock)
REKLAMA

Najnowsza odsłona kampanii employer brandingowej „Praca na lata” będzie prowadzona pod nowym hasłem „Mam umowę na bezpieczną przyszłość”. W ten sposób Lidl chce podkreślić warunki zatrudnienia, które mają zachęcić potencjalnych kandydatów do aplikowania. Sieć podkreśla, że jest stabilnym pracodawcą, co pozytywnie zweryfikował czas pandemii - otwierane są nowe sklepy i zatrudniane są nowe osoby. W trakcie kampanii Lidl planuje zatrudnić 500 pracowników do swoich sklepów i magazynów. 

Ponadto, jak zaznacza sieć, oferowane pensje są wyższe niż średnie zarobki w handlu. Przypomnijmy, od marca 2021 r. pracownicy sklepów, rozpoczynający swoją karierę, zarabiają od 3 550 zł brutto do 4 350 zł brutto. Natomiast już po roku pracy pracodawca gwarantuje podwyżkę płacy do poziomu od 3 650 zł brutto do 4 550 zł brutto, a po dwóch latach stażu wynagrodzenie wzrasta do poziomu od 3 900 zł brutto do 4 800 zł brutto. 

Interesują Cię biura, biurowce, powierzchnie coworkingowe i biura serwisowane? Zobacz oferty na PropertyStock.pl

Lidl oferuje również benefity pozapłacowe takie jak: prywatna opieka medyczna, ubezpieczenie grupowe, karta Multisport, szkolenia oraz wyprawka „dla maluszka” i pierwszoklasisty, a także bezpłatny Program Wsparcia Pracowników, w ramach którego mogą oni skorzystać z pomocy psychologa, prawnika i doradcy finansowego. Z kolei od września wszyscy pracownicy oraz ich bliscy będą mieli możliwość poszerzenia swoich kompetencji, dzięki bezpłatnemu dostępowi do eTutor, platformy do samodzielnej nauki języków obcych online. 

Sieć promuje także równość płacową kobiet i mężczyzn oraz awanse wewnętrzne. Aby dodatkowo wspierać tę ideę, w 2019 r. firma stworzyła konkurs „Lidl Fair Pay”. Nagroda docenia przedsiębiorstwa wyznaczające wysokie standardy na polskim rynku w zakresie równości płacowej kobiet i mężczyzn, czyli te, które stosują jednakowy system wynagrodzeń dla pracowników na tym samym stanowisku, kierując się wyłącznie kryterium kompetencji. 

 

 

Materiał chroniony prawem autorskim - zasady przedruków określa regulamin.
PODOBAŁO SIĘ? PODZIEL SIĘ NA FACEBOOKU

KOMENTARZE (1)

Do artykułu: Lidl startuje z nową kampanią. Chce zatrudnić 500 osób

Dodając komentarz, oświadczasz, że akceptujesz regulamin forum
  • Bartek 2021-08-24 06:51:59

    Te równe płace na tym samym stanowisku w przypadku pracy na magazynie oznaczają dyskryminację płacową mężczyzn, bo choć kobiety i mężczyźni zajmują te same stanowiska, to nie wykonują tej samej pracy. Mężczyźni zawsze są wysyłani na najcięższy towar, a kobiety na najlżejszy, więc mężczyzna w ciągu dnia przerzuca towar nawet kilkudziesięciokrotnie cięższy niż kobieta. O jakiej więc równości mówimy? Na szczęście nie kupuję w Lidlu, więc nie wspieram dyskryminacji płacowej mężczyzn.

Nie przegap żadnej nowości!

Subskrybuj newsletter PulsHR.pl Zamawiając newsletter akceptujsz Politykę prywatności portalu


REKLAMA

Drogi Użytkowniku!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych możemy przetwarzać Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane dodatkowo jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do odwołania zgody oraz prawo sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl. Wycofanie zgody nie wpływa na zgodność z prawem przetwarzania dokonanego przed jej wycofaniem.

W dowolnym czasie możesz określić warunki przechowywania i dostępu do plików cookies w ustawieniach przeglądarki internetowej.

Jeśli zgadzasz się na wykorzystanie technologii plików cookies wystarczy kliknąć poniższy przycisk „Przejdź do serwisu”.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.