- km
- •21 cze 2022 11:41
Kaufland stawia na nowe rozwiązanie wspierające procesy rekrutacyjne. Polska jest trzecim krajem, w którym w komunikacji z kandydatkami wykorzystywany jest chatbot Kala. Od momentu uruchomienia wirtualnego asystenta przy jego pomocy złożono już ponad 90 aplikacji.

Asystent rekrutacji – chatbot Kala, którego imię nawiązuje do nazwy sieci, po raz pierwszy został wprowadzony w Niemczech. Polska jest trzecim krajem w Europie, zaraz po Rumunii, w którym wdrożono nową metodę interakcji z potencjalnym kandydatem do pracy.
Inteligentny chatbot działa w Polsce w oparciu o rozumienie tekstu „natural language processing” w dwóch obszarach – na stronie internetowej portalu kariery www.kariera.kaufland.pl oraz na cyfrowych panelach dostępnych w punktach informacji sklepów Kaufland.
Zobacz: Tak źle jeszcze nie było. Aż 80 proc. kluczowych pracowników myśli o zmianie pracy
Po wpisaniu prostej frazy związanej z poszukiwaniem zatrudnienia system przetwarza zapytanie i wyświetla użytkownikowi aktualne oferty pracy w wybranej lokalizacji. Chatbot pozwala także na natychmiastową aplikację na wybrane stanowisko. Podczas procesu rekrutacyjnego wirtualny asystent zadaje pytania ułatwiające wypełnienie zgłoszenia, a na koniec wyświetla zainteresowanemu pracą w sieci zebrane dane do akceptacji.
Kala odpowiada ponadto na pytania związane z działaniem firmy- historią sieci, strukturą, liczbą pracowników, oferowanych benefitów, praktyk studenckich czy zakresu obowiązków na danych stanowiskach.



KOMENTARZE (1)