PARTNERZY PORTALU partner portalu partner portalu

"Kapusty nigdy za wiele". Najfajniejsze ogłoszenia rekrutacyjne

Pisane gwarą, kodem, w formie ogłoszenia matrymonialnego, z wypłatą, której nie powstydziłby się prezes największego w naszym kraju koncernu paliwowo-energetycznego. Kreatywne ogłoszenia o pracę zaskakują, przyciągają i robią prawdziwą furorę w świecie internetu. - Rynek ofert pracy jest tak bardzo przesycony sztampą, że dobrze opracowane oferty po prostu chcemy czytać i oglądać - wyjaśnia Zyta Machnicka, autorka książki "Lepszy pracodawca".

"Kapusty nigdy za wiele". Najfajniejsze ogłoszenia rekrutacyjne
Ważne jest to, by samym ogłoszeniem pokazać, jaką firmą jesteśmy (fot. Pixabay)
REKLAMA
  • - W trudnych czasach, a do takich z pewnością możemy zaliczyć drugi rok pandemii, oferty pracy z elementami humoru rzucają się w oczy bardziej - wyjaśnia Zyta Machnicka.
  • Ważne jest to, by samym ogłoszeniem pokazać, jaką firmą jesteśmy. Jeśli liczy się dla nas głowa pełna pomysłów, cechami przyszłego pracownika ma być kreatywność lub gotowość do pracy w zespole, warto pokazać to także poprzez ofertę pracy.
  • - Wbrew pozorom ogłoszenia pozbawione sztuczności i szpanu, oparte na realnych insightach, czyli prawdzie o naszych odbiorcach, nie robią wrażenia tylko na najmłodszych kandydatach i kandydatkach do pracy. One zwykle trafiają do serc ludzi na różnych stanowiskach i w bardzo różnym wieku - dodaje Machnicka

Podczas gdy nasze życie mocno skupione jest na świecie online’u, by przebić się z ogłoszeniem o pracę, potrzeba kreatywności. Tym bardziej że ostatnich dwanaście miesięcy postawiło mocny akcent na media społecznościowe.

Z badań rynku wynika, że tylko w ciągu ostatniego roku w Polsce przybyło aż 1,4 miliona nowych użytkowników mediów społecznościowych, a na aktywność na Facebooku, TikToku czy Instagramie przeznaczamy średnio 2,5 godziny dziennie (blisko 1/3 czasu spędzonego online). A tu, by przebić się z ogłoszeniem, dotrzeć do jak największego grona odbiorców, trzeba mieć pomysł.

Interesują Cię biura, biurowce, powierzchnie coworkingowe i biura serwisowane? Zobacz oferty na PropertyStock.pl

W świecie postów, like’ów i udostępnień liczy się bowiem coś więcej niż opis stanowiska, widełki wynagrodzeń (jeśli są podane) i szereg benefitów. Takich ofert jest mnóstwo, zapełniają tablice internetowych grup branżowych i żyją do... odświeżenia strony. A chodzi przecież o to, by nasze ogłoszenie przyciągnęło talenty wpisujące się w model funkcjonowania organizacji.

Ogłoszenia z setkami reakcji

Wiosną 2020 roku agencja Schulz brand friendly (ostatnio zmieniła nazwę na Ancymony) za pomocą wideoogłoszenia uzupełniała swój zespół kreatywny. Poszukiwanych było 5 specjalistów.

Materiał chroniony prawem autorskim - zasady przedruków określa regulamin.
PODOBAŁO SIĘ? PODZIEL SIĘ NA FACEBOOKU

KOMENTARZE (0)

Do artykułu: "Kapusty nigdy za wiele". Najfajniejsze ogłoszenia rekrutacyjne

Dodając komentarz, oświadczasz, że akceptujesz regulamin forum

Nie przegap żadnej nowości!

Subskrybuj newsletter PulsHR.pl Zamawiając newsletter akceptujsz Politykę prywatności portalu


REKLAMA

Drogi Użytkowniku!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych możemy przetwarzać Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane dodatkowo jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do odwołania zgody oraz prawo sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl. Wycofanie zgody nie wpływa na zgodność z prawem przetwarzania dokonanego przed jej wycofaniem.

W dowolnym czasie możesz określić warunki przechowywania i dostępu do plików cookies w ustawieniach przeglądarki internetowej.

Jeśli zgadzasz się na wykorzystanie technologii plików cookies wystarczy kliknąć poniższy przycisk „Przejdź do serwisu”.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.