Siec salonów Empik w okresie przedświątecznego szaleństwa zakupowego ruszyła z nową inicjatywą rekrutacyjną. Teraz to kandydat do pracy może wybrać sobie szefa i zdecydować z kim będzie pracować. Kampania dotyczy 40 salonów w Polsce.

- Kandydaci do pracy już na początkowym etapie mogą się przyjrzeć sylwetkom szefów i zespołów i na tej podstawie zdecydować, z kim chcą pracować. Bo przecież zrozumienie, dobra atmosfera i komunikacja w pracy to podstawa – podkreśla Anna Kulawik, szefowa Komunikacji i Employer Brandingu z Empiku.
Każdy kandydat do pracy ma określone pasje i zainteresowania i na stronie akcji Empiku może znaleźć potencjalnego szefa i współpracowników, z którymi znajdzie wspólny język. Ktoś może lubić mocne gitarowe riffy albo zaczytywać się w fantastyce lub być wege. Ktoś inny nie wyobraża sobie dnia bez odcinka Przyjaciół, Breaking Bad lub Gry o tron i lubi się otaczać fanatykami seriali. Są i tacy, których dobrze definiuje hasztag #TańczęJakBeyonce.
Jak to wygląda w praktyce? Na stronie www.zrekrutujszefa.empik.pl kandydat musi wskazać wojewodództwo, interesujący go salon Empik, zaznaczyć swoje kulturalne preferencje, cechy i zainteresowania. Innowacyjne, interaktywne narzędzie odfiltruje szefów, z którymi dana osoba podziela pasje i sposób bycia. Klikając w profil danego szefa, można przestudiować jego opis i poznać swoich przyszłych współpracowników. W przypadku dopasowania wystarczy już tylko kliknąć: „chcę z nim pracować” lub kontynuować poszukiwania.
Jak podkreślają przedstawiciele Empiku pomysł akcji powstał w związku z potrzebą pozyskania osób na stanowisko Doradcy Klienta.
To kolejny przykład, że dziś to pracodawca musi włożyć więcej wysiłku w to, by nas znaleźć i przekonać do pracy w swojej firmie. Czytaj także: Zrekrutuj sobie szefa. Wkraczamy w rynek pracownika



KOMENTARZE (0)