PARTNERZY PORTALU partner portalu partner portalu

Justyna Orzeł, Carrefour Polska: podwyżki to za mało. Liczy się "pakietowe" podejście do wynagrodzeń

Zatrudnienie na czas nieokreślony to u nich niemal standard. W Carrefour Polska taką umowę ma 80 proc. pracowników. Jeszcze więcej pracuje w pełnym wymiarze etatu. O tym, czym sieć przyciąga nowych pracowników, jak traktuje "uciekinierów" czy o współpracy ze związkami zawodowymi rozmawiamy z Justyną Orzeł, dyrektor zasobów ludzkich w Carrefour Polska.

Justyna Orzeł, Carrefour Polska: podwyżki to za mało. Liczy się "pakietowe" podejście do wynagrodzeń
W Carrefour Polska umowę na czas nieokreślony ma 80 proc. pracowników (fot. Shutterstock.com)
REKLAMA
  •  - To nasz wyróżnik – pracownicy mogą liczyć na pełen wymiar etatu od początku zatrudnienia, jeśli taka opcja im odpowiada - tak o skali zatrudniania pracowników na czas nieokreślony mówi Justyna Orzeł, która sama z siecią handlową zawodowo związana jest od ponad 19 lat. 
  • W rozmowie z nami opowiada o zmianach, jakie wprowadza Carrefour, by dłużej zatrzymać u siebie pracowników. 
  • Zdradza też, jak duże sieci mogą wygrać walkę o pracownika z mniejszymi dyskontami, które dla pracowników są bliżej domu. 

Sieci handlowe muszą walczyć nie tylko o klienta, ale także o pracownika. W jaki sposób chcecie skutecznie rozbudowywać załogę sklepu?

Branża retail stoi obecnie przed nie lada wyzwaniem – z jednej strony ważnym obszarem jest rekrutacja nowych pracowników o odpowiednich kompetencjach, z drugiej strony nie należy zapominać o skutecznym zatrzymaniu już zatrudnionych osób. Rocznie do zespołu Carrefour dołącza nawet kilka tysięcy nowych pracowników, a jednocześnie w dużym stopniu nasze zespoły opierają się na pracownikach z wieloletnim stażem pracy w Carrefour (średni staż pracy wynosi u nas 7 lat). 

Interesują Cię biura, biurowce, powierzchnie coworkingowe i biura serwisowane? Zobacz oferty na PropertyStock.pl

Justyna Orzeł, dyrektor zasobów ludzkich w Carrefour Polska (fot. Carrefour Polska)
Justyna Orzeł, dyrektor zasobów ludzkich w Carrefour Polska (fot. Carrefour Polska)

Gdy mówimy więc o skutecznym budowaniu zespołu, ważne jest zadbanie o dobrą integrację. Każdy z menedżerów w naszych lokalizacjach stoi przed wyzwaniem – jak przyciągać kandydatów, ale i jak zatrzymać i motywować obecnych pracowników.

Jak więc o nią zadbać?

Mówimy tu o trzech kluczowych obszarach budujących doświadczenie pracownika: oferta rekrutacyjna, onboarding i dobra oferta rozwojowa. Tym, co zachęca do podjęcia pracy w Carrefour, jest przede wszystkim stabilność zatrudnienia, na której budujemy nasz wizerunek pracodawcy. Dziś 80 procent pracowników Carrefoura jest zatrudnionych na czas nieokreślony, przy czym aż 89 procent w pełnym wymiarze etatu. To nasz wyróżnik – pracownicy, mogą liczyć na pełen wymiar etatu od początku zatrudnienia, jeśli taka opcja im odpowiada.

Materiał chroniony prawem autorskim - zasady przedruków określa regulamin.
PODOBAŁO SIĘ? PODZIEL SIĘ NA FACEBOOKU

KOMENTARZE (0)

Do artykułu: Justyna Orzeł, Carrefour Polska: podwyżki to za mało. Liczy się "pakietowe" podejście do wynagrodzeń

Dodając komentarz, oświadczasz, że akceptujesz regulamin forum

Nie przegap żadnej nowości!

Subskrybuj newsletter PulsHR.pl Zamawiając newsletter akceptujsz Politykę prywatności portalu


REKLAMA

Drogi Użytkowniku!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych możemy przetwarzać Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane dodatkowo jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do odwołania zgody oraz prawo sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl. Wycofanie zgody nie wpływa na zgodność z prawem przetwarzania dokonanego przed jej wycofaniem.

W dowolnym czasie możesz określić warunki przechowywania i dostępu do plików cookies w ustawieniach przeglądarki internetowej.

Jeśli zgadzasz się na wykorzystanie technologii plików cookies wystarczy kliknąć poniższy przycisk „Przejdź do serwisu”.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.