PARTNERZY PORTALU partner portalu partner portalu partner portalu

Jobflow zamieniło CV na promowane posty. Tego chcieli użytkownicy

Jak zapowiadali, tak zrobili. Dostępna od lipca 2020 na polskim rynku aplikacja do rekrutacji społecznościowych zamieniła tradycyjne CV na promowane posty.

  • Autor:KDS
  • 3 gru 2020 19:14
Jobflow zamieniło CV na promowane posty. Tego chcieli użytkownicy
Od lipca aplikację pobrało ponad 5000 użytkowników, którzy sami apelowali o umożliwianie im promowania się w mediach społecznościowych (Fot. Pixabay)
REKLAMA

Jak pisaliśmy na łamach PulsHR.pl, Jobflow weszła na polski rynek pod koniec lipca 2020. Jej pomysłodawcy zapowiadali, że zrewolucjonizuje rynek rekrutacji. Jest skierowana do młodych osób bez większego doświadczenia, poszukujących łatwo nabywalnej pracy oraz właścicieli biznesów z sektora MSP. Jak działa?

Bazuje na komunikacji w czasie rzeczywistym. Posty z ogłoszeniami pracy pojawiają się od razu w odpowiednich kanałach i są wspierane powiadomieniami. Platforma umożliwia też otagowanie obszarów, w jakich szuka się pracy, połączenie profilu z innymi portalami, wstawienie zdjęć i filmów. Co najważniejsze, dzięki zaproszeniu do aplikacji swoich znajomych, czy dobremu kontaktowi z pracodawcami kandydaci mogą otrzymać referencje w postaci kudosów, które stanowią potwierdzenie ich kwalifikacji i mogą być pomocne w procesie poszukiwania pracy. 

Od lipca aplikację pobrało ponad 5000 użytkowników, którzy sami apelowali o umożliwianie im promowania się w mediach społecznościowych. Stąd zrodził się pomysł, by tradycyjne CV zamienić na promowane posty.

- Postanowiliśmy wykorzystać ten trend i dać wszystkim, którzy szukają pracy za pośrednictwem naszej aplikacji, pełną możliwość promocji - mówi Jacek Przemieniecki, twórca Jobflow. – Zależy nam, aby nasze rozwiązanie było jak najbardziej dopasowane do oczekiwań użytkowników.

- Odkąd pojawiły się media społecznościowe, szukanie zarówno pracy, jak i pracownika, stało się jeszcze ciekawsze. Po pierwsze dlatego, że dostęp do informacji o obu stronach rekrutacji jest łatwiejszy - firma może sprawdzić, co potencjalny pracownik robi w sieci i co o nim to świadczy, ale również informacje o firmie są pełniejsze, bo uzupełnione przez opisy doświadczeń byłych i obecnych pracowników. Po drugie siła rekomendacji jest jeszcze większa niż wcześniej i wspomniane opinie naprawdę mogą robić i robią różnicę w podejmowanych decyzjach - mówi Alicja Waśniewska, account director w On Board Think Kong

Materiał chroniony prawem autorskim - zasady przedruków określa regulamin.
PODOBAŁO SIĘ? PODZIEL SIĘ NA FACEBOOKU

KOMENTARZE (0)

Do artykułu: Jobflow zamieniło CV na promowane posty. Tego chcieli użytkownicy

Dodając komentarz, oświadczasz, że akceptujesz regulamin forum

Redakcja poleca

Nie przegap żadnej nowości!

Subskrybuj newsletter PulsHR.pl Zamawiając newsletter akceptujsz Politykę prywatności portalu


REKLAMA

Drogi Użytkowniku!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych możemy przetwarzać Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane dodatkowo jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do odwołania zgody oraz prawo sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl. Wycofanie zgody nie wpływa na zgodność z prawem przetwarzania dokonanego przed jej wycofaniem.

W dowolnym czasie możesz określić warunki przechowywania i dostępu do plików cookies w ustawieniach przeglądarki internetowej.

Jeśli zgadzasz się na wykorzystanie technologii plików cookies wystarczy kliknąć poniższy przycisk „Przejdź do serwisu”.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.