PARTNERZY PORTALU partner portalu partner portalu

Jednorożec ma zachęcić do podjęcia pracy i zamieszkania w Łodzi

Wizerunek jednorożca został symbolem mobilnej akcji promocyjnej Łodzi, która ma trafić do 30 miast w Polsce. Celem kampanii za ponad 1,3 mln zł - z czego ok. 70 proc. to dofinansowanie UE - jest prezentowanie Łodzi jako miejsca do podjęcia pracy i zamieszkania - poinformowały władze miasta.

  • Autor:PAP/JS
  • 16 sie 2018 15:36
Jednorożec ma zachęcić do podjęcia pracy i zamieszkania w Łodzi
Autobus wyrusza teraz na szlak po województwie łódzkim, a potem również na Śląsk, Kujawy, czy w Świętokrzyskie (fot. Radosław Jóźwiak / UMŁ)
REKLAMA
  • Zdaniem Damiana Chorążego z firmy Manopower, która jest partnerem kampanii, na specjalistów różnego szczebla czekają w Łodzi tysiące miejsc pracy.
  • Wśród promujących się w autobusie łódzkich pracodawców są m.in. Arvato, Barry Callebaut, BSS, Clariant, Commerz Systems, Exaco, Fujitsu, Hydro, Indigo, P&G, TomTom.
  • Pomysł użycia jednorożca jako symbolu Łodzi nie wszystkim się jednak spodobał. Krytykują go m.in. opozycyjni radni, uważając, że postać ośmiesza miasto i jego mieszkańców.

"Akcja, która rozpoczęła się parę dni temu, już wywołała dyskusję z powodu użytej w niej postaci jednorożca - ale przecież o to chodzi w akcjach promocyjnych, aby wzbudzić emocje. Łódź przez lata kojarzyła się stereotopowo - jako miasto włókiennicze, pogrążone w szarości dnia codziennego. Od tamtych czasów miasto zmieniło się nie do poznania. Chcemy pokazać, że to miasto młode, dynamiczne - bo zmieniamy się każdego dnia. Koszt kampanii to 1,35 mln zł, z czego 418 tys. zł to wkład miasta, reszta to środki UE z funduszy przeznaczonych na promocję przedsiębiorczości" - podała prezydent Łodzi Hanna Zdanowska na konferencji.

Tego dnia po raz pierwszy zaprezentowano w Łodzi autobus, w którym odbywać się będą multimedialne działania edukacyjne i informacyjne dotyczące Łodzi. Przez najbliższe trzy miesiące ma on dojechać do 30 miast w Polsce. Był już w Gdyni i Gdańsku, a teraz wyruszy m.in. do Sieradza, Łowicza, Kutna, Pabianic, Piotrkowa Trybunalskiego. Będzie też w Częstochowie, Kielcach, Kaliszu, a nawet w Białymstoku.

Zdaniem Damiana Chorążego z firmy Manopower, która jest partnerem kampanii, na specjalistów różnego szczebla czekają w Łodzi tysiące miejsc pracy.

"Rozwija się nie tylko branża produkcyjna i logistyczna, która w ciągu kilku lat stała się łódzką specjalizacją, ale także centra usług wspólnych BPO; poszukujemy specjalistów znających wiele języków obcych jak i pracowników niższego szczebla, a także inżynierów, programistów, kadry zarządzającej. Mnóstwo pracodawców oferuje wsparcie dotyczące relokacji, np. pod kątem zakwaterowania" - dodał.

Wnętrze autobusu (fot. Radosław Jóźwiak / UMŁ)
Wnętrze autobusu (fot. Radosław Jóźwiak / UMŁ)
PODOBAŁO SIĘ? PODZIEL SIĘ NA FACEBOOKU

KOMENTARZE (0)

Do artykułu: Jednorożec ma zachęcić do podjęcia pracy i zamieszkania w Łodzi

Dodając komentarz, oświadczasz, że akceptujesz regulamin forum

Redakcja poleca

Nie przegap żadnej nowości!

Subskrybuj newsletter PulsHR.pl Zamawiając newsletter akceptujsz Politykę prywatności portalu


REKLAMA

Drogi Użytkowniku!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych możemy przetwarzać Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane dodatkowo jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do odwołania zgody oraz prawo sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl. Wycofanie zgody nie wpływa na zgodność z prawem przetwarzania dokonanego przed jej wycofaniem.

W dowolnym czasie możesz określić warunki przechowywania i dostępu do plików cookies w ustawieniach przeglądarki internetowej.

Jeśli zgadzasz się na wykorzystanie technologii plików cookies wystarczy kliknąć poniższy przycisk „Przejdź do serwisu”.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.