PARTNERZY PORTALU partner portalu partner portalu partner portalu partner portalu partner portalu

Jak prześwietlić przyszłego pracodawcę?

Wcześniejsze rozeznanie profilu pracodawcy względem naszych kwalifikacji i oczekiwań może okazać się o wiele bardziej efektywne niż hurtowe wysyłanie CV – tłumaczy ekspert programu „RECEPTA na sukces w farmacji 2”, specjalista ds. HR, Marta Lebuda.

Jak prześwietlić przyszłego pracodawcę?
Pomocna jest też rozmowa czy spotkanie z osobą, która zna firmę od podszewki. (fot. fotolia)
REKLAMA

- Oczywiście nie możemy mieć pewności, że pozwoli nam to uniknąć rozczarowania daną firmą czy stanowiskiem, ale da chociaż ogólny pogląd na to, czy zgadzamy się np. z wizją korporacji i wartościami, którymi się kieruje. Młodzi z generacji Z do poszukiwania interesujących ich informacji z powodzeniem mogą wykorzystywać swoje mocne strony: wysoką zdolność funkcjonowania w świecie wirtualnym i otwartość - podkreśla ekspert, podpowiadając studentom III, IV i V roku farmacji, jak realizować plany zawodowe.

Obecnie przyszli pracownicy mają znacznie więcej możliwości sprawdzenia swoich potencjalnych pracodawców niż ich starsi koledzy. Gdzie szukać informacji? Przede wszystkim na stronie internetowej firmy i na profilach w serwisach społecznościowych.

Na ich podstawie można zobaczyć, jak firma komunikuje się w Internecie – czy zamieszcza aktualne informacje na swojej stronie www, prowadzi profile w mediach społecznościowych (Facebook, LinkedIn, GoldenLine), a nawet jak reaguje na krytykę czy negatywne komentarze. Warto również zwrócić uwagę na to, czy dana organizacja zamieszcza na swojej stronie informacje o branżowych sukcesach i nagrodach.

Więcej tutaj.

Materiał chroniony prawem autorskim - zasady przedruków określa regulamin.
PODOBAŁO SIĘ? PODZIEL SIĘ NA FACEBOOKU

KOMENTARZE (0)

Do artykułu: Jak prześwietlić przyszłego pracodawcę?

Dodając komentarz, oświadczasz, że akceptujesz regulamin forum

Redakcja poleca

Nie przegap żadnej nowości!

Subskrybuj newsletter PulsHR.pl Zamawiając newsletter akceptujsz Politykę prywatności portalu


REKLAMA

Drogi Użytkowniku!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych możemy przetwarzać Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. O celach tego przetwarzania zostaniesz odrębnie poinformowany w celu uzyskania na to Twojej zgody. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane dodatkowo jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.