- BizenesMeblowy.pl
- •15 mar 2018 17:06
"Ty jesteś zmianą" - to hasło przewodnie nowej kampanii IKEA, które ma zainspirować do zmian na rynku pracy. Jej celem jest zachęcenie otwartych, aktywnych ludzi do poznawania IKEA jako marki pracodawcy.

"W wizji IKEA zawarta jest idea tworzenia lepszego życia dla wielu, w tym dla naszych pracowników. Kontynuując realizację wizji oraz wsłuchując się w oczekiwania naszych przyszłych pracowników stworzyliśmy kampanię, u której podstaw leży transparentność, autentyczność, potrzeba pracy mającej znaczenie, świadome decydowanie. Chcemy dotrzeć do osób podzielających wartości marki oraz tych, którzy codziennymi wyborami zmieniają otaczającą rzeczywistość na lepsze" – mówi Michał Pióro, Country HR Manager, IKEA Retail w Polsce.
Kampania odpowiada na potrzeby i oczekiwania współczesnych ludzi dotyczących miejsca pracy, w tym świadomego decydowania o wyborze pracodawcy, realnego wpływu na proces, w którym uczestniczą, a także doświadczania i poznawania firmy, jeszcze przed zatrudnieniem.
Pierwszej odsłonie kampanii towarzyszy spot, inspirowany prawdziwymi historiami pracowników IKEA, odwołujące się do wartości marki, w tym m.in.: szukania nowych rozwiązań, poczucia wspólnoty, nieszablonowego myślenia, prostoty, troski o ludzi i planetę. W ten sposób IKEA chce zachęcić osoby, dla których wartości marki są bliskie do poznania lepiej firmy jako pracodawcy. Ułatwi to nowa platforma internetowa IKEA.PL/TWOJASTRONAPRACY oferująca spersonalizowane treści oraz możliwość aplikowania na wybrane stanowisko #poTwojemu.



KOMENTARZE (0)