Jakimi kanałami i sposobami firmy będą starały się pozyskiwać pracowników w nowym roku? Poznajcie zdania naszych ekspertów.
- Autor:Justyna Koc, Jolanta Miśków
- •3 sty 2016 9:45

– W obszarze rekrutacji pojawia się wiele ciekawych, niestandardowych pomysłów na poszukiwanie kandydatów. Jednym z przykładów może być komunikacja skierowana do klientów związanych już z daną marką czy jej produktami. Firma może skierować do nich przekazy jako pracodawca, traktując jako potencjalnych kandydatów i informować o rekrutacjach, np. w formie sms-ów czy e-maili.
W rekrutacji intensywnie wykorzystywane są także sieci społecznościowe: zarówno te o charakterze ogólnym jak LinkedIn, jak i portale dedykowane specjalistom z jednej specyficznej branży, czy wreszcie serwisy oferujące nagrody za polecanie specjalistów osobom niezajmującym się zawodowo rekrutacją – jak shookai czy sharehire.
Coraz powszechniejszym trendem jest także publikowanie przedziałów płacowych oferowanych na ogłaszanym stanowisku, co powoduje autoselekcję ofert pracy po stronie kandydatów. W dłuższej perspektywie trendy te mogą zaowocować ograniczeniem roli agencji rekrutacyjnych, a z zawodu rekrutera uczynić przede wszystkim specjalistę… od świata mediów społecznościowych – komentuje Izabela Jarosz, dyrektor HR w firmie Allegro.


Słowa kluczowe
- Allegro
- Izabela Jarosz
- Magdalena Jankowska
- Owens Illinois
- Tomasz Szpikowski
- Bergman Engineering
- Beata Jaźwiec
- Citi Handlowy
- Justyna Piesiewicz
- IACL
- Antal International
- Artur Skiba
- Michał Zaborek
- Bartosz Kaczmarczyk
- Loyd
- Krzysztof Jakubowski
- Stowarzyszenie Agencji Zatrudnienia
- InterKadra
- Grzegorz Baczewski
- Konfederacja Lewiatan
- Krzysztof Inglot
- Work Service
- Andrzej Nitecki
- Poczta Polska
KOMENTARZE (1)