PARTNERZY PORTALU partner portalu partner portalu

Hebe stawia na sprzedaż on-line?

Warszawska centrala Biedronki szuka pracownika na stanowisko Digital Marketing Manager. Ogłoszenie odnosi się do marki Hebe. W opisie stanowiska sieć podaje, że osoba na tym stanowisku będzie się zajmować zwiększaniem pozyskiwania i konwersji klientów online zgodnie z celami sprzedaży e-commerce i ogólną strategią marketingową.

Hebe stawia na sprzedaż on-line?
Do obowiązków managera będzie należało m.in. opracowanie strategii zwiększania ruchu na stronie internetowej (fot. Shutterstock)
REKLAMA

Do pozostałych obowiązków managera będzie należało m.in. opracowanie strategii zwiększania ruchu na stronie (płatne reklamy, SEM (SEO, SEA, CM), ulepszanie treści), monitorowanie i raportowanie wskaźników KPI w zakresie digital marketingu przy użyciu dostępnych narzędzi, np. Google Analytics oraz monitorowanie konkurencji na rynku.

Hebe umacnia swoją pozycję na polskim rynku drogeryjnym. Chociaż daleko jej jeszcze do Rossmanna, to 51 otwarć w 2018 roku i sprzedaż na poziomie 207 mln euro są naprawdę dobrym wynikiem. Naturalnym krokiem rozwoju marki byłaby sprzedaż on-line.

Interesują Cię biura, biurowce, powierzchnie coworkingowe i biura serwisowane? Zobacz oferty na PropertyStock.pl

Przypomnijmy, pierwsza drogeria Hebe została otwarta 24 maja 2011 r. w Warszawie przy Al. Jerozolimskich. Rok 2018 sieć zakończyła z 200 lokalizacjami.

Materiał chroniony prawem autorskim - zasady przedruków określa regulamin.
PODOBAŁO SIĘ? PODZIEL SIĘ NA FACEBOOKU

Słowa kluczowe

Więcej

KOMENTARZE (0)

Do artykułu: Hebe stawia na sprzedaż on-line?

Dodając komentarz, oświadczasz, że akceptujesz regulamin forum

Nie przegap żadnej nowości!

Subskrybuj newsletter PulsHR.pl Zamawiając newsletter akceptujsz Politykę prywatności portalu


REKLAMA

Drogi Użytkowniku!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych możemy przetwarzać Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane dodatkowo jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do odwołania zgody oraz prawo sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl. Wycofanie zgody nie wpływa na zgodność z prawem przetwarzania dokonanego przed jej wycofaniem.

W dowolnym czasie możesz określić warunki przechowywania i dostępu do plików cookies w ustawieniach przeglądarki internetowej.

Jeśli zgadzasz się na wykorzystanie technologii plików cookies wystarczy kliknąć poniższy przycisk „Przejdź do serwisu”.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.