Kolejne 100 osób znajdzie zatrudnienie w siedzibie Centrum Usług Wspólnych Groupon w Katowicach. 1000 mkw. nowego piętra to lokalne centrum innowacji i siedziba ekspertów w obszarach zarządzania treścią, robotyki i automatyzacji. Bardzo "grouponowy" wygląd biura spodoba się osobom poszukującym pracy w dynamicznym środowisku, ceniącym przyjacielską atmosferę, pragnącym współtworzyć nowatorskie rozwiązania technologiczne na globalną skalę.
-
- •18 lip 2018 11:30

- Pierwsze zespoły rozpoczęły pracę w nowej przestrzeni już na początku lipca. Biuro Groupon w Katowicach, zlokalizowane w budynku Supersam, zajmuje powierzchnię ponad 3300 mkw.
- Od momentu rozpoczęcia funkcjonowania w kwietniu 2017 r. centrum stało się kluczowym elementem globalnych operacji Groupon.
- Nasze centrum oferuje wiele ciekawych stanowisk. Szukamy osób z wyższym wykształceniem, zainteresowanych pracą w międzynarodowej organizacji. Od kilku lat, nasi pracownicy, posiadający bardzo dobrą znajomość języków europejskich i silnie zorientowani na klienta, zapewniają wysoką jakość usług 46 milionom konsumentów i partnerów Groupon na świecie. Niemniej, nieustannie poszukujemy utalentowanych osób, które będą podzielały naszą pasję do eksperymentowania i budowania nowych usług - mówi Oltion Berberi, site manager Groupon Shared Services Centre w Katowicach.
Powiększający się zespół inżynierów koncentruje się na optymalizacji procesów wewnętrznych, jak również na budowie zintegrowanych rozwiązań i rozwoju sztucznej inteligencji na potrzeby zarówno klientów, jak i pracowników Groupon.
Czytaj też: W tym obszarze HR-owcy nie mają problemów rekrutacyjnych
- Uważam, że sztuczna inteligencja jak i automatyzacja procesów zmieniają centra usług wspólnych. Roboty nie tylko automatyzują bieżące procesy, ale również przyczyniają się do skalowalności biznesu. Technologia pozwala pracownikom wzmacniać wartość dodaną projektów, na których pracują. Co więcej, inspiruje ich do myślenia poza schematami. Stają się konsultantami umiejącymi zadać właściwe pytania dotyczące procedur operacyjnych, co w konsekwencji pomaga wypracowywać najlepsze rozwiązania - mówi Mirosław Forystek, vice president of Groupon Global Customer Operations Technology and Robotic Automation.
Czytaj też: Gdzie i kogo szukali rekruterzy w drugim kwartale 2018 r.?
Zespół wspiera działalność firmy na 15 rynkach świata (Europa, Ameryka Północna, Azja) w obszarach: obsługi klientów, obsługi partnerów biznesowych, content management, marketingu, księgowości, nowych technologii i automatyzacji. Trwająca rekrutacja obejmuje stanowiska takie, jak: software engineers - conversational artificial intelligence and BOT development (CABOT), business analysts czy system support administrator.

KOMENTARZE (7)